Zwiastun 8.15- ''We're Planning a June Wedding''

Nynaeve    25 luty 2017    70
Stacja CW opublikowała zwiastun odcinka 8.15- ''We're Planning a June Wedding.''




PIĄTEK
Damon:
Jak pozbędziemy się królowej piekła?
Alaric: Jesteś pewien, że Katherine jest w naszym świecie?
OSTATNIE 2 ODCINKI
Caroline:
Jak reszta z nas sprawi, że Katherine się pokaże?
Damon: Zaangażujemy jedyne przyjęcie, którego Katherine nie przepuści. Kto jest gotowy na ślub? Ma obsesje na punkcie Stefana. Powinniśmy rzucić jej szczęściem Stefana w twarz. Nie będzie się kontrolować.


tvd, 8.15, "We're Planning a June Wedding", zwiastunKategoria:VampireDiaries > Zwiastuny


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (70)
mad17 - 6 marzec 2017 o 20:40:24 - (468 dni temu)

A czy Katherine nie przebywa teraz w piekle i Vicki musi zadzwonić minimum 11 razy by ją uwolnić?. Tak, jak Matt zrobił z Cadem?.

Adria - 3 marzec 2017 o 20:42:33 - (471 dni temu)

ale Nyn, ja się zasadniczo zgadzam, że właśnie tak to pokazują, że Klaus leci na to, by go podziwiali i moczyli się na jego widok, a Eliasz to wgl ma niezgłębiony gust, Rebekah z kolei cierpi na brak gustu.
Tylko że moim zdaniem takie pokazywanie Pierwotnych jest błędne i z tym mam problem. Że Julietta nie wykorzystała potencjału Elijaha i Klausa z s2, tylko zrobiła z nich większych kretynów w kwestiach miłosnych niż np. z Defanów. Bo jednak patrząc na wybór Damona (Elena) a wybór Klausa (Caroline), to Klaus jest kompletnym debilem. ;p Bex wzięła resztki po Caro i Elenie - szMatta. No chyba że miała nosa, że on teraz dziedzic. ;ppp

Nynaeve - 3 marzec 2017 o 9:20:04 - (471 dni temu)

Z tego co pamiętam to żaden z Pierwotnych nie wyłączał uczuć. I też nie przesadzałam z tym ich wielkim intelektem do którego trzeba dorównać patrz: Bex i Kol. To, że ktoś jest stary to nie musi oznaczać, że ma nie wiadomo jaką wiedzę, a już tym bardziej inteligencję. I wcale nie jest powiedziane, że każdy z nich szuka takiego partnera, który mu dorównuje intelektualnie (o ile jest do czego dorównywać np. taka Rebekah bierze każdego kto jej okazuje zainteresowanie i zaraz chce się z nim hajtać), a inny preferują związki polegające na stałym grzmoceniu i żeby partnerka ładnie wyglądała w towarzystwie. A niektórzy zwłaszcza faceci lubią mieć taką młodziutką panienkę przed, którą mogą nieustanne błyszczeć swoją wiedzą i widzieć zachwyt w jej oczach "jaki to on mądry". Według mnie np. na tym oparta jest relacja Klausa i Caroline. On jest pod wrażeniem jej urody i chce ją jak najszybciej i najczęściej wygrzmocić dopóki mu się nie znudzi, a ona się nim fascynuje, bo taki Wielki Zły Pierwotny na nią leci. On jej daje prezenty i bredzi o tym jak jej światło z dupy go oślepia, a ona jest na to łasa. Wreszcie dochodzi do grzmocenia na drzewie i Klaus o niej zapomina, bo swój cel osiągnął. Jedyny sentyment ma do niej z racji tego, że chętnie by jeszcze zaruchał. Nie jestem fanką Klami, ale zawsze mówię, że z Cami to Klaus może sobie chociaż pogadać poza tym Klaus podnieca się tym jak ona zgłębia tajniki jego psychiki i tym, że powiedziała mu, że "ludzie nie są okropni z natury i chcą być dobrzy" (co zresztą wyśmiała Aurora).
Ale już kończąc to moje pierdzielenie to chodzi mi o to, że rzeczywiście Pierwotni (mam na myśli głownie Klausa i Elijaha) nie zabiegają sami o związki, ale jak spotykają kogoś kto ich fascynuje to nie ma zmiłuj i uczucie się samo pojawia. Wychodzi na to, że ci wielcy źli jednak najbardziej chcą akceptacji i ciepła domowego ogniska ;p

Adria - 2 marzec 2017 o 20:23:13 - (472 dni temu)

Bo wg mnie jak ktoś się 1000 lat znieczulał, wyłączał uczucia, zabijał, robił gorsze rzeczy, bawił się ludźmi, to cięzko mu zaufać drugiej osobie i znaleźć w sobie ludzkie uczucia.
A poza tym do Pierwotnych malo kto pasuje. Mogę sobie uważać, że elejah jest słodkie, a klefan to czysty seks, ale tak naprawdę Pierwotni muszą mieć kogoś, kto równie dużo przeżył, co oni, to muszą być stare wampiry, ktoś, kto ich rozumie i dorównuje im - obyciem, intelektualnie, edukacją, doświadczeniem. Obiektywnie np. uważam, że Davina czy Elena to nic dla Eliasza, ale po prostu podobają mi się razem. Zdaję sobie jednak sprawę, że ewentualna elvina czy elejah rozbiłoby się (w serialu bardziej ogarniętym niż TVD) o bardzo różne kwestie. Klefan mniej, bo Stefciu ma swoje lata i nawet więcej rozumu od Klausa (bo to żadne osiagnięcie).

Nynaeve - 2 marzec 2017 o 9:50:58 - (472 dni temu)

A dlaczego nie mają takiego prawa? Serio nie rozumiem tego. Jak ktoś zabija to nie ma prawa nic czuć? To tak samo jak z żołnierzami na wojnie: mordują, gwałcą, torturują nawet cywili, a potem wracają do domu i mają rodziny i dzieci i zachowują się w miarę normalnie. No chyba, że któryś ma wyjątkowo słabą psychę to popełni samobójstwo.
Tacy co nic nie czują to chyba mają tylko niektórzy psychopaci, a nie jest ich za dużo. Mówię o takich prawdziwych psychopatach.

Adria - 1 marzec 2017 o 21:06:09 - (473 dni temu)

No bo nie mają takiego prawa. I jakbym pisała scenariusz, to bym im nie dawała love interests.
Ale że dali w serialu co dali, to wyszło na to, że Eliasz był zakochany w Elce, a Klaus w Stefanie xD. Co poradzę. Still better love story than klayley/haylijah.

mi do Eliasza takie zdziry kompletnie nie pasują, ani Kath, ani Hejli. Co do Tatii, to wolałam nie oglądać tych fragmentów TO z Niną, bo mam swoją wizję klatii i telijah i nie chciałam ich sobie psuć. ;p

Nynaeve - 1 marzec 2017 o 11:32:12 - (473 dni temu)

@Adria A co z tym:
"Sorry, ale wampiry, które mordowały przez 1000 lat nie mają mieć prawa odruchów ludzkich, a tym bardziej się zakochać."
- Adria

No ja tak nie uważam, więc napiszę tylko tyle, że Elijah ewidentnie Elenę podziwiał za jej oddanie dla rodziny i przyjaciół. Natomiast, że się w niej zakochał to jest już dla mnie wielka przesada. Poza tym Elijah jako partnerki woli kobiety, że tak powiem z większym pazurem takie sukowate jak Katherine, Hayley nawet Tatia nie była taka świętoszkowata jak wszyscy ją sobie wyobrażali. Wdowa z dzieckiem, która ewidentnie przystawiała się dość ostro do Elijaha. Coś tam nawet było wspomniane, że to było niezbyt obyczajne zachowanie. Że raczej powinna najpierw opłakać zmarłego męża.

sevendays - 1 marzec 2017 o 7:07:57 - (473 dni temu)

Nie wierzę, że june wedding to pomysł Damona! Chyba faktycznie syreny uszkodziły mu mózg. Nawet jeśli chcą dorwać Kath, to lekka przesada;D

Adria - 28 luty 2017 o 22:51:35 - (474 dni temu)

ja wgl nie kupuję kalijah współcześnie, moim zdaniem uczucie Eliasza do Kath wygasło w 1492. Dla mnie dużo bardziej przekonujące bylo to, co czuł do Elki, a czuł - 3x15 jest tego najlepszym dowodem.

Diablicaaaa161 - 28 luty 2017 o 22:08:34 - (474 dni temu)

Oglądam ten urywek chodu dublerki już któryś raz z kolei i mnie to on nie przeszkadza ;P,może spowolniony to dlatego może Wam komicznie wyglądać? Stefek w tym urywku serio taki jakby smutny był, haha. Caroline dla mnie uśmiecha się jak zawsze, ale to może być Kath, w sumie teorie Vivienne są prawdopodobne. Bo ten naszyjnik albo założyła Kath, albo to Caro zrobiła żeby jeszcze bardziej sprowokować panią piekieł. I w 0:20 to na pewno nie jest Kai, no ludzie. Zwróciliście swoją drogą w 0:20 na te zdjęcia w tych ramkach? Caro, od lewej chyba Bonnie.
@Nynaeve prędzej liżąc się z Elką myślał o Tatii :P Przecież to był jego ulubiony sobowtór.

Nynaeve - 28 luty 2017 o 9:54:40 - (474 dni temu)

Wysrany był, a nie zakochany. Chyba chciał mieć w niej namiastkę Katherine, którą zawsze sobie wymarzył. Natomiast sam fakt, że przelizał się z nią bez jej chęci (bo była tym ewidentnie zaskoczona) jest dla mnie obrzydliwy. Ta sama zagrywka, którą zastosował Klaus wobec Caroline jak był w ciele Tylera. A sam pocałunek Elijaha i Eleny był dla mnie wizualnie jednym z najobrzydliwszych w TVD. Stary pryk całujący nastolatkę.

Vivienne - 27 luty 2017 o 22:24:57 - (475 dni temu)

Ada - już próbowali - i nie wyszło XD taką zatwardziałą hejterkę jak ja - myślisz, że to łatwe ? ;))

Adria - 27 luty 2017 o 21:51:18 - (475 dni temu)

Viv, wyjebią Cię kiedyś z roboty ;D

Co do Eliasza i Eleny, spieszę wyjaśnić: Eliasz był w Elce zakochany. Przelizał się z nią, bo mu się podobała ona jako ona, nie dlatego, że wygląda jak Kath. Eliasz był wyraźnie w s2 i s3 zafascynowany Eleną, dopiero w s4 z dupy wzięli pożal się Boże Kalijah.

Vivienne - 27 luty 2017 o 15:10:43 - (475 dni temu)

@Nyn - już lubię Twojego dziadka XD ;)

Ale on ma pewnie na myśli takie niewymuszone naturalne kołysanie - jak u Kath (u niej to po prostu z budowy anatomicznej wynikało, podobnie, jak niektóre kobiety mają szparę między udami (nie tę, co to wiecie, tylko taką, żeby się uda nie obcierały o siebie), a reszta by chciała, a nie może - to od rozstawu bioder zależy ;p) a ta podróba, co idzie, to się nie kołysze, a kolebie, bo rozkrakiem idzie żeby to kołysanie zamarkować - widać to też na tych ujęciach, co bokiem jest pokazana - maszeruje jak żołnierz na defiladzie, tak jej się nogi rozchodzą - jak facet - Kath nigdy tak nie chodziła - ona miała wdzięk i sexapil i to nie wyglądało tak tanio jak u ruskiej k. przy drodze przelotowej - a tu wygląda ;p
Boże - sorry - wykład na temat ruszania dupą - ale nie mogłam sobie darować - poza tym przepracowałam się ostatnio i muszę o pierdołach popisać, to mi obwody się zresetują ;p ;)

Nynaeve - 27 luty 2017 o 14:32:07 - (475 dni temu)

Mój dziadek (92 lata) mówi na taki chód "dupka chodzi jak na zawiasach" ;p

Vivienne - 27 luty 2017 o 14:18:10 - (475 dni temu)

@Nyn – dla mnie Eli to też stary oblech był i raczej buech czułam, jak patrzyłam jak się do Elki przystawia ;p Także sorry Ada – tu się nie złączę w zachwycie – też uważam, że się rzucił, bo Kath mu się podobała, a Elka też, a że rozróżnił, a i tak przelizał, to tylko dla mnie dowód na jego szowinizm, bo co „w nocy wszystkie dziury takie same”? ;ppp – nie liczy się wnętrze, tylko zewnętrze – Kath, Elka itd. na zmianę – umówił się z Kath na epicką miłość a z Elką się lizał, a za chwilę do Kath wyskoczył, ze „zimna suka chciała go wykorzystać” – no i am sorry ;ppp

Nyn - „Ona jak chodzi to tak dupą zamiata. Tylko dupa trochę za mała, bo nie Niny ;p” – śmiechłam - no dokładnie XDDD – ta, co dubluje bardzo się stara, ale niestety dupa za mała i nie da się tak zamiatać, jak to Nina niepowtarzalnie robiła ;) – a tak btw mam „koleżankę” bardzo nielubianą, bo to sucz pierwszej wody i ta też tak dupą zamiata, szczególnie jak przed facetem idzie – trochę nawet do Kath z figury podobna, ale oczywista gdzie jej tam – poza tym Kath pomimo jej suczowatosci zawsze lubiłam, bo to taki czarny charakter jak Kai – nie da się nie lubić – a tej suczy w realu chronicznie nie znoszę i tej jej maniery kręcenia - wróć – „zamiatania” zadem przed nosem wszystkiego co się rusza i ma męski narząd rozrodczy między nogami, co ja pisze pff – nawet niepełnosprawnemu nie przepuściła – u Kath to jednak miało jakiś wdzięk – to była jej niepowtarzalna cecha, znak rozpoznawczy – takie bujanie się ;), a to co idzie w zwiastunie zamiast niej, to mi jako żywo tę koleżankę suczastą przypomina – bardzo się stara, a wychodzi jak wychodzi – marna podróba ;ppp

Vivienne - 27 luty 2017 o 14:03:29 - (475 dni temu)

@harry - zwracam honor (ale piwo i tam możesz przesłać ;) - fakt - mi się pomyliło, bo ten nóż do USUNIĘCIA PODRÓŻNIKA Z CIAŁA NOSICIELA wyglądał, jak na załączonym przez Ciebie obrazku, ale tam w s. 5 był i ten drugi nóż - taki właśnie zakrzywiony kozik - nie wiem do czego oni go używali - Marcos coś tam z nim wyczyniał - może do spuszczania krwi z sobowtórów - w każdym razie ten jest taki sam, jak ten w s. 5 – nie mogę na razie stwierdzić do czego to było, bo w robocie jestem, a tu taka dziura, że Internet działa – lepiej nie mówić ;ppp – w domu obczaję, to napiszę ;) – na bank jednak taki nóż tam się przewijał – no nie przyszło mi wtedy do głowy tak przywiązywać do niego wagi, jak do słynnego już zdania z 1x01 „We're Planning a June Wedding” – kto by się taką pierdołą przejmował – a tu patrz, jak trzeba zwracać uwagę na nieistotne szczegóły ;p

@Ada – kochana – a to nie zauważyłam tego na branzoletce – pewnie masz rację – j.w. – też w domu obczaję ;) – tylko nawet jak było na branzolece i Elena ją zabrała Kath (a ona była wampirem jeszcze wtedy, to nie mogło być od słońca, bo nie spłonęła, więc moja teoria upada ;), to nawet jak to zabrała do domu S. to nie było w formie naszyjnika i po co niby z takim pietyzmem by to w to puzderko ozdobne pakowali? – ciekawe jak to Juls wyjaśni – no chyba, że Kath po skręceniu karku Elce zabrała to z powrotem i potem gdzieś schowała i Caro to znalazła

Co tam – pożyjemy, zobaczymy – co se będziemy psuć głowy ;)))

A odnośnie przelizania Elki przez Ilajżę się nie wypowiem – ja jako Delenowiec byłam zniesmaczona ;ppp

Nynaeve - 27 luty 2017 o 13:52:35 - (475 dni temu)

A dlaczego miałaby mu się nie podobać skoro wygląda identycznie jak Kath? A jeśli rzeczywiście od razu ją rozpoznał to świadczy tylko o nim, że jest starym oblechem.

Ta laska co idzie miastem i potem tego gościa leje to jest według mnie Kath. Ona jak chodzi to tak dupą zamiata. Tylko dupa trochę za mała, bo nie Niny ;p
Osoba co trzyma nóż to nie wiem kto to jest, a ta co w ten kominek coś wkłada to jest chyba Kelly Donovan, bo jest podobnie ubrana jak na fotkach z 8x15. Cała na czarno i w spódniczce. Kat łazi po mieście w spodniach. A ten wybuch nic nie zrobi Caro, bo wybuchło zanim ona tam weszła czyli tylko ten podmuch ją odrzuci.

Adria - 27 luty 2017 o 10:49:55 - (475 dni temu)

Ale ja nie narzekam xD przeciwnie - podkreslam, że Eli rozpoznal, ale przelizal, jaki jeszcze dowod potrzebny, ze mu sie podobala? ;)

harry92 - 27 luty 2017 o 10:28:00 - (475 dni temu)

Ada nie pamiętam żebyś narzekała na Elejah. Wiesz ile ff powstało odnośnie tej sceny? :D

Adria - 27 luty 2017 o 8:51:03 - (475 dni temu)

Viv, współcześnie Kath nosiła chyba tę kameę z naszyjnika w bransoletce. Elka w 4x18 zabiera jej biżuterię, ale Eli poznajevją po pierścionku, co nie przeszkadza mu wsadzić jej języka do gardla xD

harry92 - 27 luty 2017 o 7:32:19 - (475 dni temu)

@Viv ostrze podróżników wyglądało tak
http://vignette2.wikia.nocookie.net /vampirediaries/images/8/88/TravelerKnife5 -0.png/revision/latest?cb=20150503185546<1 3>To jest jakiś nóż z tvmarketu do patroszenia ryby ;p Ale jak okaże się że jest to nóż podróżników to wyśle Ci poczta piwo :P

Vivienne - 27 luty 2017 o 0:51:46 - (476 dni temu)

@harry - to jest nóż podróżników - taki sam zakrzywiony kozik mieli - na bank - sprawdziłam w s. 5 ;) - nie wiem skąd - może z alternatywnego świata ktoś przytargał - może Kai, jak uciekał z 1994 r. to nabrał w kieszenie?

W końcu się z Kath dogadał jakoś - może coś za coś ^^

Ta ręka, co otwiera puzderko z wisiorkiem, to chyba Caro, bo ona ma pierścionek wampirzy na wskazującym palcu, tylko nie wiem, czy na prawej dłoni? - sprawdziłam - na prawej! czyli coś jest na rzeczy, no i potem idzie do ołtarza w tym wisiorku! Po kiego grzyba Caro - będąc sobą - zakładałaby na ślub ze Stefanem naszyjnik jego byłej dupy?!!! ;p
a). żeby mu przypomnieć o byłej?,
b). bo musi mieć coś niebieskiego i pożyczonego i starego = 3 w jednym,
c). żeby sprowokować Kath bardziej - bo nie tylko chłopa jej zabrała, ale i ulubioną biżuterię,
d). bo to Kath w ciele Caro i Juls to wszystkim wykłada jak kawę na ławę tuż przed najważniejszym odcinkiem ever - czyli june wedding ;p
To jest test wielokrotnego wyboru ;)
I jak oni do kuźwy nędzy i gdzie znaleźli ten naszyjnik? - też w alternatywnej rzeczywistości? - bo Kath jak uciekała w 1864 r. to miała go na sobie (wgle - nie było powiedziane, ale ja obstawiałam zawsze, że to była jej ochrona przed słońcem - zamiast pierścienia - nie nosiła pierścionka, a ten naszyjnik zawsze i miał to niebieskie - chyba lapis lazuli - to by pasowało, poza tym w latach 20 w Chicago też miała na sobie ten naszyjnik, a nic nie było, że go przywiozła ze sobą w 2009/2010, że gdzieś go schowała, ani chłopaki go nie mieli, bo by traktowali jak relikwię, jak to zdjęcie, a poza tym na pewno by było używane to do jakichś czary mary w celu jej zniszczenia - też jak zdjęcie ;p) - zawsze się zastanawiałam, czemu Kath nie nosi tego naszyjnika już współcześnie i gdzie on jest - widać Juls sobie przypomniała i bęc! na pewno był w którejś szafie w chacie S. ;ppp, albo się "magicznie znalazł", jak lekarstwo x2 i nóż podróżników, którego miało nie być ;p

Ta "laska" co to niby ma być Kath, to jest dublerka i choć się stara, to nie potrafi się poruszać, tak jak ona - to na pewno nie jest Nina - taka sama Kath "od tyłu", jak Elena w tej scenie z Damonem z s. 1 w s. 8 - marna podróba, nawet tyłek nie podobny ;p
Zastanawia mnie - bo nie widać dokładnie kto to się bije - ta kobieta - chyba Kath (choć może to Kelly przebrana za Kath - w sumie mają podobną długość włosów) i chyba z Kaiem się leje? ;/ - nie wiem, nie widać dokładnie - ale podobny jakby ;/
i kto wylatuje w powietrze na końcu? - chyba to Caro - sukienka, jakby trochę inna, ale w sumie niewiele widać i poświata zniekształca i włosy jakby dłuższe, ale też nie można stwierdzić dokładnie, a ma chyba ten diadem - opaskę - no chyba, że to Vicki i jest ubrana na weselnie i podobnie do Caro, ale to już zupełnie nie miałoby sensu ;p
A może ta, co zabija faceta, to Vicki - już nie wiem ;p ;(
pogubiłam się - umysł mi się sfajczył, jak Juls ;p

flyhigh123 - 26 luty 2017 o 20:28:54 - (476 dni temu)

Szkoda, że nie widać wyrazu twarzy Damona. Chociaż w sumie sam wepchnął Stefana na tę minę :/ Trzeba było mu kazać spieprzać w siną dal. Rozumiem ideę trollowania młodszego rodzeństwa, ale w pewnej chwili granice zostają przekroczone i trzeba powiedzieć sobie dość ;p

Stel_ - 26 luty 2017 o 15:58:05 - (476 dni temu)

Niesmaczny ten avatar, ale z pewnością wszystko się rozdupczy :D

patixx - 26 luty 2017 o 15:14:59 - (476 dni temu)

OOOo mój Boze - w końcu to jest potwierdzone <3 moja królowa- az lece filmik robic <3

anetiii19 - 26 luty 2017 o 14:58:54 - (476 dni temu)

@hopeless_penguin nie miałabym nic przeciwko przynajmniej uratuje go od nieszczęśliwego życia z cudowną Caro

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 13:54:38 - (476 dni temu)

To niech przynajmniej porwie Stefana i ucieknie z nim w siną dal, Damon dojedzie później ;p

anetiii19 - 26 luty 2017 o 13:29:53 - (476 dni temu)

Niestety Caro dożyje odcinka finałowego na nasze nieszczęście nie umrze. Marzenie żeby się ten ślub zakończył jak ślub Ricka i Jo :D

maniek123456 - 26 luty 2017 o 13:13:21 - (476 dni temu)

Niech Kath zabije Caro i będzie po ślubie :D

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 11:51:58 - (476 dni temu)

O shit, przepraszam XDDDD Tam jest Steroline ups XDDD

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 11:51:25 - (476 dni temu)

"Nigdy nie byłam za Steroline, ale już nie wymyślajcie, że wyglądają na nieszczęśliwych. Stefan to aż jest rozpromieniony, a Caro ma głupkowaty uśmiech, ale nie wyglądają jakby ich ktoś zmuszał."

Masz rację, pora iść do okulisty.

"@Enzolover miałam na myśli ogólnie"

Chcesz się zabrać ze mną?

Enzolover - 26 luty 2017 o 11:49:30 - (476 dni temu)

@hopeless_penguin Jeśli ktoś ma tu problem to chyba ty ze wzrokiem, bo ja pisałam tylko o Steroline, Vicki, Katherine i Stefanie. O Stelenie nie napisałam nawet słowa oprócz odpowiedzi na twój komentarz.

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 11:46:53 - (476 dni temu)

@Enzolover miałam na myśli ogólnie, ciągle piszesz coś tylko po to, żeby się przyczepić do Steleny albo Stelenowców.
Poza tym chciałabym zauważyć, że nie było tutaj mowy o Stelenie, dopóki sama o niej nie wspomniałaś.

A co do miny, to ja uważam, że Paul nie przepada za graniem scen Steroline i nigdy się przy nich nie stara tak, jak przy stelenowych albo defanowych (z nimi mam nadzieję nie masz problemu ;)).

crazolka - 26 luty 2017 o 11:44:01 - (476 dni temu)

Ten uśmiech Caro mnie przeraża.
A mina Stefa wygląda jak mieszanka obrzydzenia i smutku.

Enzolover - 26 luty 2017 o 11:43:50 - (476 dni temu)

@hopeless_penguin Mam problem ze Steleną, bo nie widzę bólu na twarzy Stefana przy ślubie? Chciałabym wam tylko przypomnieć, że aktor gra to co ma w scenariuszu i jak miałby zagrać, że jest szczęśliwy, bo bierze ślub z 80-letnią babcią to by to zagrał. Dlatego nie rozumiem na siłę wmawiania, że on ma jakąś zrezygnowaną minę.

crazolka - 26 luty 2017 o 11:40:59 - (476 dni temu)

@Vivienne - teoria całkiem możliwa.

harry92 - 26 luty 2017 o 11:31:46 - (476 dni temu)

Wy chyba jesteście ukrytymi fanami Steroida. Jak są jakieś zdjęcia czy zwiastuny to zawsze miniaturka steroszitu lub Caro ;p

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 11:27:30 - (476 dni temu)

@Enzolover Ty chyba masz jakiś poważny problem ze Steleną, tyle sezonów już ich nie ma, a Tobie jeszcze nie przeszło? Ja bym się zaczęła martwić.

Claire - 26 luty 2017 o 11:23:38 - (476 dni temu)

@Buffy ja nienawidzę Klaroline, ale też przyznaję, że ta ich rozmowa przez telefon miała więcej chemii niż wszystkie sceny Steroline razem wzięte. W ogóle wystarczy spojrzeć na to jak Stefan patrzy na Elenę w tym zwiastunie finału i jak się uśmiecha, a jak patrzy na Caroline w dniu ich ślubu. Te dwie sceny dzieli przepaść.

Buffy - 26 luty 2017 o 11:18:06 - (476 dni temu)

@Claire - Zgadzam się, przyjrzałam się dokładnie zwiastunowi i no cholera, to jest takie wymuszone i sztuczne. Stefan szczerze to się uśmiechał tylko do Eleny, Caroline do Tylera i czasami do Klausa. Tę dwójkę tak dziwnie sparowali, tym bardziej że przez tyle sezonów obydwoje podkreślali jak bardzo są przyjaciółmi, a Caroline to niby już w 5 sezonie była mega zakochana w Stefanie (tak fani tego shippu twierdzą, piszą że od 1 sezonu zaczęła się ich wspólna historia ale w 5 to ona już go mega kocha - w skrócie pisząc) a nie przeszkadzało to jej kiedy rzuciła się na Klausa w 5x11, btw. scena telefoniczna Klaroline w 7 sezonie jest bardziej gorąca niż wszystkie seksy Steroshitu.

Claire - 26 luty 2017 o 11:10:44 - (476 dni temu)

No dobra, przekonamy się czy to Vicki za tydzień.

A ja widzę to jak bardzo Stefan jest obrzydzony i nieszczęśliwy, dlatego wybrałam to zdjęcie na avek :) Brawo dla Paula.

Enzolover - 26 luty 2017 o 11:06:53 - (476 dni temu)

A to bardzo ciekawe, bo jakoś to właśnie zdjęcie sprzed "ołtarza" masz na avku i jakoś ja na nim obrzydzenia nie widzę. Ale w sumie mnie to zwisa, bo Steroline mnie nie obchodzi. Piszę tylko to co widzę.

Enzolover - 26 luty 2017 o 11:05:21 - (476 dni temu)

Ja czytałam, że to zdjęcie, gdzie Vicki kogoś przewraca jest z 8x16 i ona jest tam zupełnie inaczej ubrana. Wątpię też, że Vicki zabije swojego tatusia.

Claire - 26 luty 2017 o 11:05:04 - (476 dni temu)

A co do tej sceny Steroline, to Stefan wygląda jakby miał iść na ścięcie. Nie wiem czy Paulowi nie chce się grać, czy jest aż tak okropnym aktorem, a może robi to specjalnie, ale mnie się to obrzydzenie na jego twarzy, gdy patrzy na Caro podoba.

Claire - 26 luty 2017 o 11:03:27 - (476 dni temu)

Osoby, które były na planie widziały, że te sceny nagrywała Kayla. Nawet opisywały scenę jak Vicki zabija jakiegoś faceta i to zdjęcie Caroline zostanie pobrudzone krwią. Chyba, że wkleją twarz Niny, ale Kayla była na planie 8x15 i 8x16.

Enzolover - 26 luty 2017 o 10:59:53 - (476 dni temu)

Nigdy nie byłam za Steroline, ale już nie wymyślajcie, że wyglądają na nieszczęśliwych. Stefan to aż jest rozpromieniony, a Caro ma głupkowaty uśmiech, ale nie wyglądają jakby ich ktoś zmuszał.

@Claire Nie wiem gdzie ty tam widzisz Vicki? To jest Katherine, a nie pokazują jej twarzy, bo Niny nie było w tym odcinku. Pewnie jej dublerka występuje za nią.

Claire - 26 luty 2017 o 10:56:57 - (476 dni temu)

Ta postać w zwiastunie to Vicki i teraz pytanie, czy Katherine wysłała ją, żeby odwaliła za nią czarną robotę, czy Katherine jest na razie w jej ciele.

anetiii19 - 26 luty 2017 o 10:17:32 - (476 dni temu)

Ten ich pocałunek matko jaki sztuczny wygląda jakby Caro robiła to za karę i zaraz miała go odepchnąć i powiedzieć a weź spierdalaj jednak cię nie chce;D Czy tylko dla mnie to tak wygląda?

Nynaeve - 26 luty 2017 o 8:40:32 - (476 dni temu)

Z tym kreceniem scen to oni nie kreca ich pokolei. Paul i Ian krecili jeszcze po wyjechaniu Niny z Atlanty wiec trudno stwierdzic co bylo ta ostatnia scena. Moim zdaniem Paul mowi po prostu o ostatniej scenie z Nina a nie ostatniej ogolnie dla Stefana. Zreszta juz chyba czytalam trzy wersje tego ktora scena jest ostatnia.

hopeless_penguin - 26 luty 2017 o 8:40:15 - (476 dni temu)

Jeśli tak będzie to już się boję jak Candice to zagra :/

Ronii - 26 luty 2017 o 8:22:58 - (476 dni temu)

Damon mówi "Kto jest gotowy na ślub" czy "Kto nie kocha ślubów" bo ja słyszę to drugie i nie jestem pewna

harry92 - 26 luty 2017 o 7:40:22 - (476 dni temu)

Wydaje mi się, że to nie nóż podróżników. Marcos spalił ostatni, co mu ten dziad w ciele Tylera przyniósł.

Vivienne - 26 luty 2017 o 1:22:03 - (477 dni temu)

a - i jeszcze zapomniałam, że Paul powiedział, że on miał ostatnią scenę z Eleną/Niną, a Ian - gdzieś czytałam mówił, że jego scena jest ostatnia w serialu - chyba na koniec - może ta jak podjeżdża tym samochodem pod dom Salvatorów - bo to tam ma być i Alaric był chyba w tej scenie jeszcze - może Stefan dednie, a Damon jako człowiek będzie żył i se przyjedzie powspominać, po czasie - jak to było za wampirzych czasów itd. a normalnie będzie żył z Elką gdzieś i z 3 małpiatką ;p ;/ ;?

Vivienne - 26 luty 2017 o 1:16:39 - (477 dni temu)

No Wesley coś tam truł, że jak przeczytał scenariusz 8x16 to się popłakał - to albo Damon dednie, albo Stefan i się za wszystkich poświęci i dlatego chłopina tak się wzruszyła - ja zakładam, że Stef, bo "śmierć uszlachetnia", a jeszcze "w słusznej sprawie" - poświęcenie, odkupienie (o niczym innym nie trują od początku sezonu, to musi być na koniec "uhonorowane" i osiągnięte), świętość, którą Stef wreszcie wszystkim udowodni - przecież od początku było jaki to on światłodupny i jak "cierpi, że jest wampirem", a teraz nieustannie ma ból dupy, że "co narobił" i jak on to naprawi - w tym odcinku poświęcał się Damon, to już pewnie tego enty raz nie powtórzą - zobaczycie, że to będzie Stef i to będzie "odpowiednio epickie" i się poświeci i uratuje i pożegna z Eleną i ona będzie po nim płakała i powie "I Was Feeling Epic" i end of story ;p a - i będziemy płakać razem z Paulem ;ppp

Annie1602 - 26 luty 2017 o 0:58:41 - (477 dni temu)

Viv tez o tym myślałam, ale ogólnie caro nie jest aż tak ważna w serialu, większym smutkiem jest śmierć któregoś z braci.

Vivienne - 26 luty 2017 o 0:48:30 - (477 dni temu)

Dobra - miałam teorię, że Kath wejdzie w Kelly, ale teraz mam - po obejrzeniu tego zwiastuna, że w Caro - tam jest ten nóż podróżników pokazany i jak ktoś nim kogoś dźga, Caro ma na sobie naszyjnik Kath, który wcześniej ktoś wyciąga z pudełeczka i jak idzie do ołtarza, to tak trochę psychodelicznie się uśmiecha i ten pocałunek jest taki, jakby to Kath dopięła swego i zrobiła psikusa ;) - nie wiem - może specjalnie tak zwiastun zrobili, żeby było to w podtekście, a potem się okaże, że figa ;p - póki co - dla mnie wygląda tak, że Kath wlezie w Caro przy pomocy Kelly (o ile Juls nie zapomniała, że do uruchomienia zaklęcia potrzebna jest 2 osoba, co go wymówi), poużywa sobie na Stefanie jako fikcyjna panna młoda, ślub nie dojdzie do skutku (choć w spojlerach było, że razem tańczą ;p), wyjdzie na jaw, że w Caro jest Kath i to będzie ta rozpierducha na weselu, a Kelly - nie wiem co - może potem ona Kath do siebie przyjmie, w końcu teraz jako Quinn Hell może więcej i szybciej niż jako zwykły podróżnik;/ ktoś zajebał starego szMatta - obstawiam, że Kath w ciele Kelly - to by było boskie XD Kelly też będzie chciała wysadzić coś w powietrze i chyba to Caro na końcu wylatuje? - zakładałabym, że to ona dednie, bo wszyscy obstawiają Defanów, to by im Julka zagrała na nosie, ale Caro jest w 8x16, to chyba nie, albo jeszcze nie - albo dednie i Stef się za nią poświeci i do piekła pójdzie - w zamian, bo Kath mu nie odpuści - jak powiedziała "mój ci on", tak będzie - dlatego może Stef się będzie widział z Eleną i to będzie jakieś pożegnanie w jej głowie, a może zrobi coś jeszcze i będzie, że spotkał się z nią w szkole i "to wszystko się nie wydarzyło", bo to "jedyne słuszne wyjście" ;ppp
jak ma być epicko, to na bank będzie kicha i to taka nieprzewidywalna, bo Juls jest na tyle szalona, że jej "geniuszem" jest właśnie brak konsekwencji i logiki i nic co by się wydawało, że może się zdarzyć, wcale zdarzyć się nie musi, bo nijak nie można przewidzieć, co tej babie strzeli do tej chorej głowy ;p to jej trzeba przyznać - nie da się zgadnąć, kuźwa mać ;p

Annie1602 - 26 luty 2017 o 0:06:46 - (477 dni temu)

a moze to Caroline deadnie :D

kolina - 26 luty 2017 o 0:06:15 - (477 dni temu)

Niestety Caroline, jako ulubienica Jules, jest nietykalna...

I_always_win - 26 luty 2017 o 0:02:19 - (477 dni temu)

jejku ale bybylo pieknie gdyby Kath zabiła Caro #dreamscometrue

Nikki02 - 26 luty 2017 o 0:01:15 - (477 dni temu)

Trochę ten uśmiech Stefa przy ołtarzu sztucznie wygląda, a ten Caro trochę...bardzo przerażający!

Nynaeve - 25 luty 2017 o 23:55:00 - (477 dni temu)

Nina jest tylko w odcinku 8x16. Może nagrali jeszcze jedną scenę, którą wstawią na koniec odcinka 8x15.

Lexi123 - 25 luty 2017 o 23:52:39 - (477 dni temu)

Ej dobra, ciekawa jestem czy Nina zgodziła się być Katherine tutaj czy dostaniemy tylko rzeczy robione przez Kath bez pokazania jej osoby :D
A co do zdjęcia, nie jest aż takie tragiczne xD

Dabien - 25 luty 2017 o 23:50:35 - (477 dni temu)

No nie, to #winagłupotyStefana dlaczego Damon go nie powstrzymał. Wystarczyłoby, że by ogłosił, że jest gotowy na seksy z Katherine, od razu by przyleciała.

_Ola_ - 25 luty 2017 o 23:48:53 - (477 dni temu)

Jedyne co mi się podoba to fryzura Caro.

Nynaeve - 25 luty 2017 o 23:45:46 - (477 dni temu)

A czy on mu się kazał oświadczać Caroline i w niej zakochiwać?

Dabien - 25 luty 2017 o 23:44:01 - (477 dni temu)

Jak on mógł wkopać brata w to gówno. Tym razem uzasadniona #winaDamona.

Nynaeve - 25 luty 2017 o 23:37:39 - (477 dni temu)

Ale wiecie, że to Damon im udzielił ślubu to i tak jest nie ważny ;p

Dabien - 25 luty 2017 o 23:36:18 - (477 dni temu)

Straciłam wzrok

hopeless_penguin - 25 luty 2017 o 23:34:57 - (477 dni temu)

Ble, zniknęło mi z yt, to tersz będzie mnie tu to zdjęcie prześladowac :/

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się | Zapomniałeś hasła?

Znajdź nas na Facebooku

Demotywatory
Demotywatory

Polecamy
angielski dla dziecinauka dla dzieci
outfitypaznokcie
dobijacze
rym do

Reklama

W wolnym czasie
Wersja mobilna - Nasza gra - Blogi


Powrót do góryKontaktCopyright © 2014-2018 VampireDiaries.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.