Zdjęcia promujące 8.15 -"We're Planning a June Wedding"

Annie1602    22 luty 2017    130
Portal Spoilertv opublikował dwa zdjęcia promujące 8.15 - ,,We're Planning a June Wedding."




tvd, 8.15, "We're Planning a June Wedding", zdjęcia promująceKategoria:VampireDiaries > Zdjęcia


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (130)
sleepinbad - 26 luty 2017 o 21:15:17 - (328 dni temu)

A skąd informacje/spoilery na temat tego,że Katherine ma grać burdel mama? :O niee błagam tylko nie to!

Nynaeve - 25 luty 2017 o 0:05:46 - (330 dni temu)

Jeśli to piekło wygląda tak jak to pokazali na Damonie to raczej nie ma szansy by mogli coś opracować.

Nostalgia - 24 luty 2017 o 23:26:30 - (330 dni temu)

Tak w ogóle, to final móglby byc udany gdyby twórcy dali na koniec wspólprace Kaia i Katherine, ze poznali sie w piekle i opracowali razem ostateczny plan zemsty na naszej ekipie. To by sie skladalo w calosc i na pewno wzbudziloby wiecej emocji niz team Kelly&Katherine, czy tam Katherine w ciele Kelly :/

Malachai95 - 24 luty 2017 o 23:13:26 - (330 dni temu)

Kto oglada dzisiejszy odcinek ze mna? :D

Nostalgia - 24 luty 2017 o 23:10:42 - (330 dni temu)

Katherine w ciele szMattowej? Ale jak to? Dlaczego? One chyba nawet sie nie znaja, nie? Jesli to prawda to bedzie to doszczetne zeszmacenie(!) Katherine.

Vivienne - 24 luty 2017 o 22:51:51 - (330 dni temu)

Nyn- no weź;ppp wypluj to;OOO to obrzydliwe; p

Nynaeve - 24 luty 2017 o 22:47:34 - (330 dni temu)

szMatt ma koszulę wywleczoną ze spodni, a Kath zawsze się nim podniecała. To byłoby mega obleśne jakby mu coś obrobiła w ciele jego matki ;p

Vivienne - 24 luty 2017 o 22:46:07 - (330 dni temu)

Ja mam teorię, że Kath wlezie w ciało Kelly - w końcu to podróżnik, najpierw poszmaci szMatta, że niby "dobra matka" dowiedziała się o Vicki i "jak mogłeś" ;p a potem się ujawni jako Kath - to zdjęcie z Damonem już tak wygląda, jakby to mogła być ona - zawsze go prowokowała a on się wkurzał;/ gdzieś było zresztą, że D. i S. będą musieli walczyć ze swoją Nemezis - to może być tylko Kath. I chyba zrobiła jakąś rozpierduchę, bo krzesła powracane, a szMatt ma koszulę wyeleczoną ze spodni;p wgle odstawił się jak stróż na Boże Ciało;p jakby to jego wesele było;p

flyhigh123 - 24 luty 2017 o 22:33:22 - (330 dni temu)

Ten moment, gdy Caro zdaje sobie sprawę z tego, że razem z Rickiem są najgorszymi rodzicami ever... A później i tak stwierdza, że w sumie nie jest tak najgorzej XD

Vivienne - 24 luty 2017 o 22:23:50 - (330 dni temu)

Nyn w tym tygodniu wysiadłam i odpuściłam ;/ poprawię się ;p ;)

Nynaeve - 24 luty 2017 o 22:14:38 - (330 dni temu)

@Vivienne Czekałam na twój komentarz odcinka i się nie doczekałam :/

Vivienne - 24 luty 2017 o 22:13:44 - (330 dni temu)

;( smuteczek;p

Nynaeve - 24 luty 2017 o 22:09:18 - (330 dni temu)

Małpiate wywalili z przedszkola ;p

Vivienne - 24 luty 2017 o 21:30:47 - (330 dni temu)

Kontrola mnie wykończyła - już nie mam siły na słowo tok, ani na nic ;( - następnym razem sobie odbija ;)
RUN, STEFAN RUN XDDD

flyhigh123 - 24 luty 2017 o 21:24:08 - (330 dni temu)

RUN, STEFAN, RUN!!!

(sorry za dubel)

flyhigh123 - 24 luty 2017 o 21:23:40 - (330 dni temu)

Stefan pakuje manatki i zwiewa przed Caro,

sevendays - 24 luty 2017 o 21:22:07 - (330 dni temu)

@Viv nie ma weny dziś:D

flyhigh123 - 24 luty 2017 o 21:17:21 - (330 dni temu)

Viv, co tak krótko dzisiaj? :<

Vivienne - 24 luty 2017 o 21:05:43 - (330 dni temu)

https://m.youtube.com/watch?v=K6A38FMSS64 - zapowiedź odcinka

flyhigh123 - 24 luty 2017 o 21:04:06 - (330 dni temu)

Jeśli jej jojczenie o ślub skończy się zabiciem Caro, wbiciem się w jej suknie i pójściem do Stefana, to będę w stanie to przełknąć XD

Malachai95 - 24 luty 2017 o 17:54:42 - (330 dni temu)

W sumie mnie nie zdziwi jak Katherine zabije Damona. Hello Damon goodbye Damon xd

Nynaeve - 24 luty 2017 o 17:27:44 - (330 dni temu)

Biedna Kath teraz bedzie miauczec ze nigdy nie miala wesela tak jak wczesniej plakala ze nie miala zakonczenia szkoly.

Malachai95 - 24 luty 2017 o 16:51:54 - (330 dni temu)

Ile razy Katherine udawala ze jest Elena, zreszta smierc Damona raczej nieuniknona.

Seb - 24 luty 2017 o 16:42:04 - (330 dni temu)

Czyli Bon umrze albo to katherine albo inna magiczna moc xD

crazolka - 24 luty 2017 o 14:44:43 - (330 dni temu)

@Malachai95 - Nie jest to takie niemożliwe

Malachai95 - 24 luty 2017 o 13:31:08 - (330 dni temu)

Mi sie wydaje ze to Katherine a nie Elena.

Alaaa - 24 luty 2017 o 12:55:55 - (330 dni temu)

https://www.instagram.com/p/BQ4IQ59AY9s/?t aken-by=tvd_season_8

powrót Deleny

PanCroft - 24 luty 2017 o 9:18:00 - (330 dni temu)

Okey okey :D

orydzynals - 24 luty 2017 o 8:30:10 - (330 dni temu)

@PanCroft @Diablica potwierdziła na 100%

Diablicaaaa161 - 23 luty 2017 o 22:52:21 - (331 dni temu)

@PanCroft - chyba Julie Plec potwierdziła to na swoim Twitterze

reden9595 - 23 luty 2017 o 22:26:22 - (331 dni temu)

Matt jaki Bond :D Już czuję ekscytacje na wieść o wparowaniu jego mamuśki! W końcu odcinek bez Donovanow to odcinek stracony!

PanCroft - 23 luty 2017 o 22:04:16 - (331 dni temu)

Ja też o to muszę spytać...To pojawienie się Katherine jest pewne ?

Fatima - 23 luty 2017 o 20:47:59 - (331 dni temu)

DAMON UMRZE NA KONCU???? SKĄD INFO ????
Własnie obejrzalam sobie piekny film z Damonem i Bonnie... jakos mnie sentyment naszedł... patrzcie: https://www.youtube.com/watch?v=ANhg2RQEHM E&spfreload=10

karoq - 23 luty 2017 o 20:39:15 - (331 dni temu)

Jak te zdjęcia mają zachęcić do obejrzenia finału to chyba jednak kiepskich włączę... porażka

orydzynals - 23 luty 2017 o 19:55:07 - (331 dni temu)

Kurw XD nawet mnie to nie dziwi że jeszcze starą szMatta tu wcisnęli, w końcu to Pamiętniki Donovanów. Już od kilku odcinków próbowałam obstawić, kiedy jeszcze mamusia się pojawi, żeby był komplet

kolina - 23 luty 2017 o 19:10:55 - (331 dni temu)

Skąd nagle ta gadka o Katherine?

Nynaeve - 23 luty 2017 o 10:50:34 - (331 dni temu)

Najpierw zrobiła wiochę na weselu, a potem ją wzięli na bok. A tam w tle jest przewrócone krzesło czyli coś się działo.

Nostalgia - 23 luty 2017 o 10:46:22 - (331 dni temu)

W każdym razie, musiała już coś przeskrobać. Matt patrzy na nią z wyraznym obrzydzeniem.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 23:30:16 - (332 dni temu)

Raczej wygląda na przesłuchanie. A Damon wygląda jakby je miał zamiar zaraz przypieprzyć.

Nostalgia - 22 luty 2017 o 23:16:22 - (332 dni temu)

Na pierwszym zdjęciu Kelly tak się rozsiadła jakby była już trochę pod wpływem, a dobrze wiemy, że lubi zakrapiane imprezki. Może Julie chce tradycyjnie zakończyć finalne wystąpienie matki szMatta w tym serialu. Oby tylko nie zrobili z niej przykładnej, kochającej rodzicielki w pół odcinka. Ani w ogóle wcale. Poza tym, ta nóżka wystawiona do Damona:p Oj kusi, kusi.

Jer_come_back - 22 luty 2017 o 22:50:38 - (332 dni temu)

Wszyscy ubrani na czarno, bo jak ślub się nie uda to przynajmniej na pogrzeb pójdą.

Bez sensu wywlekanie takiej beznadziejnej postaci, jaką jest matka Donovan. Bo niby uwierzę, że dadzą jej jakąś sensowną fabułę na przedostatni odcinek, żeby wszystko ładnie dopiąć. Niepotrzebny zapychacz, ot co. Mogliby ten czas wykorzystać na inne postacie, ale jak widać, Julie ma pewnie znowu jakiś genialny plan.
Ogólnie wystrój sali podobny do tej ze ślubu Joe i Alarica. Historia podobno lubi się powtarzać :P

Adria - 22 luty 2017 o 22:04:20 - (332 dni temu)

nie zdziwiłabym się, jakby Kelly rozpłakała się na wieść o śmierci Tylera, okazując mu tym samym więcej uczucia niż Caroline ;(((

PanCroft - 22 luty 2017 o 22:04:10 - (332 dni temu)

bez miała*

PanCroft - 22 luty 2017 o 21:59:15 - (332 dni temu)

Nie, Kelly miała nie obchodziła Vicky. Ona będzie chciała zabić Damona, bo on zabił Tylera i nie ma komu dupy dawać.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 21:49:07 - (332 dni temu)

Odbijanego zrobił ;p

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 21:43:08 - (332 dni temu)

Nyn, ze Sztefanem ;pp

kadom93 - 22 luty 2017 o 21:37:12 - (332 dni temu)

@Nyn, w tym serialu i świecie Plec wszystko jest możliwe :D

Nynaeve - 22 luty 2017 o 21:35:41 - (332 dni temu)

@kadom93 A z kim Matt się żeni niby? Z Dorianem chyba ;p

Adria - 22 luty 2017 o 21:32:28 - (332 dni temu)

Ja tylko niewinnie zauważę, że jak w 2x02 Damon chciał zabić Caro, żeby "uniknąć powtórki z tragicznej historii Vicki Donovan" to bylo larum Stefana, że nie wolno.

No ale to pewnie wielki przykład #steroid love since 1x01

kadom93 - 22 luty 2017 o 21:29:51 - (332 dni temu)

A co jeśli to wesele Matta i ona się wyrwała z przemową matki roku?

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 21:23:04 - (332 dni temu)

Skąd oni w ogóle biorą tych nowych mieszkanców MF, przecież większość albo nie żyje, albo się wyprowadziła na początku S7 :/

Nynaeve - 22 luty 2017 o 21:15:47 - (332 dni temu)

Caro pewnie ma liczną rodzinę, a poza tym zaprosiła pół wsi.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 21:09:23 - (332 dni temu)

Zawsze mnie rozwala jak na takie uroczystości przychodzi tyle osób, nagle z dupy wziętych XD Jak w BATB robili ślub to było 5 osób wliczając parę młoda i jakoś żyli XD.

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 21:05:21 - (332 dni temu)

Taa, ciekawe kogo Caro zaprosiła, przecież ona tych ludzi musiała chyba zauroczyć, żeby przyleźli XD

DziobakChaosu - 22 luty 2017 o 21:03:48 - (332 dni temu)

Ale Kaia zabiła. Nieskutecznie, ale jednak. I wciąż jest moją ulubioną postacią tego szoł.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 21:00:26 - (332 dni temu)

Zakłóca ślub/wesele. Albo zdradziła, że szMatty kryje wampiry, w każdym razie coś ciekawego skoro ci goście weselni słuchają. A ci goście to pewnie tylko od Caro, bo Stefan to kogo by zaprosił?

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 20:45:49 - (332 dni temu)

Swoją drogą to po cholerę jej ten mikrofon, śpiewa szMattowi zaległe kołysanki czy co?

Diablicaaaa161 - 22 luty 2017 o 20:45:32 - (332 dni temu)

szMatt znowu ulizany, jprdl.

Karolina - 22 luty 2017 o 20:27:30 - (332 dni temu)

Jeszcze tej brakowało na finał. Nie wiem po co ona ale ok...
Nie chce aby Damon zginął :(

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 20:25:32 - (332 dni temu)

Od razu jako Bogini, mamy diabła to czemu nie? Obstawialam Caroline, ale ok ;D

Nynaeve - 22 luty 2017 o 20:08:36 - (332 dni temu)

@_Ola_ Człowiekiem. Jej nikt nie przemienił. ale kto wie jaka wróci teraz. Może jako ten zapowiadany kiedyś sukub ;p


Dabien - 22 luty 2017 o 20:02:59 - (332 dni temu)

@Hope @Dziobak ale chodzi mi to, czy konkretnie kogoś zabiła, a nie pomagała czy dążyła.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 19:58:46 - (332 dni temu)

Ja wolę, żeby jeden z nich umarł ratując drugiego, niż, żeby umarli ratując tę patole. Ale w takich okolicznościach to wolę, żeby poświęcił się Stefan ;p.

Bonnie to nawet do zabójstwa Damona dążyła xd

_Ola_ - 22 luty 2017 o 19:56:41 - (332 dni temu)

Może mi ktoś przypomnieć czy matka szMatta jest wampirem, czy człowiekiem?

Alaaa - 22 luty 2017 o 19:55:24 - (332 dni temu)

Jeszcze tej szmaty w finale brakowało. Im więcej czytam spoilerów, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że śmierć braci byłaby najlepszym rozwiązaniem. Jednak wszystko wskazuje na to, że jeden z braci zginie ratując w jakiś sposób drugiego. I wtedy zacznie się gównoburza. Bo jak zginie Damon to jego fani rzucą się na podłego Stefana, a jak zginie Stefan to jego fani rzucą się na podłego Damona ;p

DziobakChaosu - 22 luty 2017 o 19:54:08 - (332 dni temu)

Dabien, pomogła zabić tego heretyka kiedy w siódmym sezonie polowali z Damonem. Dążyła również do zabicia Klausa.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 19:36:22 - (332 dni temu)

@hope Zgadza się :)

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 19:19:35 - (332 dni temu)

Kiedyś na chacie było - ja napisałam, że gdyby Damon nie byłby takim zajebistym dzieckiem to rodzice nie chcieliby drugiego, a ktoś inny poprawił, że jakby się go im tak dobrze nie lało - na jedno wychodzi ;D.

Nyn, mnie nie chodziło o akurat Ciebie i o to, że twierdzisz, że Damon jest niewinny, tylko o to ze tutsj zazwyczaj sie go broni i JA nie zauważyłam, żeby mu się coś zarzucało.
I tez podkreślałam tylko, że zwalanie winy na Stefana za to wszystko jest nie fair (na Damona tez nie, przyznaję ;)). Uznajmy, że oboje są winni, ale oboje nie zasługują na karę od akurat Kelly, bo dziwka miała wyjebane na swoje dzieci. Serio nie chce mi się ciągnąć tej dyskusji, bo z tego co rozumiem myślimy podobnie, ale piszemy o dwóch różnych rzeczach?

crazolka - 22 luty 2017 o 19:15:20 - (332 dni temu)

@Nyn - jeju ,tylko taki żarcik ,nie musisz się od razu burzyć.

Dabien - 22 luty 2017 o 19:15:09 - (332 dni temu)

@DziobakChaosu kiedy Bonnie kogoś zabiła, chyba tylko Kaia ale jego nie licze bo przeżył.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 19:11:23 - (332 dni temu)

@crazolka A kto zaczął pisać o tym, że kto co zapoczątkował w przypadku Vicki? Ja? Ja tylko poszłam dalej tym tropem. No tak, ale jak ja to źle jak ktoś to dobrze.

Dalej czekam na te cytaty.

DziobakChaosu - 22 luty 2017 o 19:10:58 - (332 dni temu)

EVERYONE IS A KILLER. WEEE.

DziobakChaosu - 22 luty 2017 o 19:10:36 - (332 dni temu)

Damon is a killer, Stefan is a killer, Elena is a killer, Jeremy is a killer, Bonnie is a killer, Caroline is a killer so...

crazolka - 22 luty 2017 o 19:09:23 - (332 dni temu)

O kurczę ,pomyliłam się. Chciałam napisać ,że Stefan zabił Vicky ,przysięgam!

crazolka - 22 luty 2017 o 19:07:56 - (332 dni temu)

@Nyn - jakby iść za tym tokiem myślenia - Gdyby Kath zostawiła Defany w spokoju w 1864 ,Damon nie przemieniłby Vicky ,a Damon nie zabiłby jej. Więc to wina Kath ;d Tak samo jak to ,że Elka jest pod klątwą.
@Enzolover - musisz naprawdę nie lubić Stefanowców i Stelenowców.
Tak ,przepraszam ,już się zamykam.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 18:20:16 - (332 dni temu)

O Boże, ale kto napędza tę aferę? Ja tylko napisałam, że Damon nie jest niewinny, możemy zakończyć tę idiotyczną dyskusję?

Enzolover - 22 luty 2017 o 18:18:33 - (332 dni temu)

A widziałam jak Stefan w tym sezonie gadał z syreną i powiedział, że przemiana Damona to jego wina i wszystko co złe Damon zrobił idzie na jego konto? I co? Zaprzeczycie?

Stefanowco-stelenowcy jak zwykle robią gównoburzę z niczego. Fizycznie to Stefan przebił ją kołkiem, a winni są obaj. Ale co ja będę się produkować przecież nawet powstała teoria, że Stefan zabił Enzo przez Damona.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 18:14:21 - (332 dni temu)

Serio ludzie naprawdę wam się dziwię. Ja w swoim pierwszym komentarzu napisałam tylko, że Stefan zabił Vicki, bo technicznie on ją zajebał ostatecznie. Nie napisałam nigdzie, że nie miał do tego powodów chociaż mógł jej skręcić kark. I teraz nie wiadomo z jakiej racji zleciała się banda obrońców najpierw, że on tego nie zrobił wcale. A potem kto jest bardziej winny. I zarzucanie mnie, że mówię, że Damon nie jest winny absolutnie niczemu. Gdzie ja tak napisałam? Możecie mi kurwa podać cytaty?


flyhigh123 - 22 luty 2017 o 18:03:40 - (332 dni temu)

Claire, widać każdemu jego porno, wszyscy uważają za romantyczne co innego XDD

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 17:54:12 - (332 dni temu)

Akurat oglądam 1x22 gdzie Damon sam powiedział, że to on skrzywdził Vicky i że tego żałuje XD.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 17:52:52 - (332 dni temu)

Nie, bo to jest zmienianie prostej dyskusji na temat jednego zdarzenia w dyskusję na temat całego życiorysu Defana XDD.

Claire - 22 luty 2017 o 17:52:03 - (332 dni temu)

Fly ja widziałam wtedy argumenty głównie Delenowców, że Elena nie zawahała się zabić dla Damona i to takie romantyczne XD

naughty_angel - 22 luty 2017 o 17:43:14 - (332 dni temu)

Zabawa w 'kto jest gorszy' nie ma sensu.

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 17:42:51 - (332 dni temu)

Jakby ta sprawa trafiła do polskiego sądu to pewnie by Stefana skazali za nadużycie siły, nawet w obronie własnej XD ale to tak na marginesie.

Damon ma swoje za uszami i chyba każdy normalny człowiek to widzi. Kuriozum teraz to fakt, że on za wszystkie swoje wysoki się czołagał juz kilka razy a i tak dalej to drążą. Przy Vichy po prostu chciał zrobić wszystkim na złość jak dzieciak. I to było obrzydliwe. Innym jest fakt, że Vicky swoim cpaniem po lasach sama pytała się o biedę, ale na pewno nie zasłużyła wtedy na taki los.

A co do dyskusji o tym co zrobił Stefan to ta sama kwestia co przy Elenie i Jessiem czy jak tam było temu niedoszlemu Caro w S5, który prawie zezarl Damona. Paradoksem jest w sumie fakt, że wtedy antyfani Damona wzięli sobie to za przykład tego, jak zły wpływ ma Damon na Elene, bo kiedyś Elena by go ogluszyla, a nie od razu zabijała xd pamiętam, że były wtedy takie argumenty, ale ostatecznie punkt widzenia zależy zawsze od punktu siedzenia. Nie będę mówić, że pisał to wtedy ktoś, kto ma tu dalej konto, żeby nie było, no ale podobna dyskusja co do obrony koniecznej w tym serialu juz miała miejsce ;p

Claire - 22 luty 2017 o 17:39:42 - (332 dni temu)

Tylko pokazuje przykład jak to nic nie jest winą Damona ;p A Stefan chciał z nią zjechać, a w 8 sezonie chciał ją zabić i nie bronię go za to i nigdy nie broniłam.

Buffy - 22 luty 2017 o 17:38:01 - (332 dni temu)

@Dabien - Cóż, nie zrobił tego, a Damon owszem.

Dabien - 22 luty 2017 o 17:36:21 - (332 dni temu)

@Claire teraz szukasz byle jakiego argumentu, by pokazać jaki to Damon jest zły. Stefan chciał zjechać z Eleną z mostu, skoro już tak się bawimy.

Claire - 22 luty 2017 o 17:33:19 - (332 dni temu)

Damon zabił Jeremy'ego, bo Elena go odrzuciła, ale to nic, bo Jer ożył, mimo że Damon nie wiedział, że ma pierścień <3

Buffy - 22 luty 2017 o 17:31:08 - (332 dni temu)

@Claire - Oczywiście, od bardzo dawna to obserwuje i to jest zabawne bo uwielbiam delenowcom wypominać jak bardzo są hipokrytami.
Przykład?
- Stefan zmusił Damona do tego aby został wampem w 1864. To podłe!
- Damon zmusza Elenę do wypicia jego krwi (sezon 2), mimo że wiedział że ona tego nie chce. To romantyczne, aww.

No cóż, to przykre przestało być dawno, na chwilę obecną tylko mnie to bawi, dostarcza rozrywki ;).

Buffy - 22 luty 2017 o 17:27:00 - (332 dni temu)

@Nycośtam - Damon przemienił Vicky z premedytacją, Stefan ją zabił w obronie własnej - nawet sąd uniewinnia osobę która w obronie własnej lub w obronie innej, zaatakowanej decyduje się zabić oprawcę, czyli Vicky w tym wypadku. Tutaj chodzi o udowodnienie że ktoś jest WINNY czy NIEWINNY, Stefan w tym przypadku jest niewinny.

Claire - 22 luty 2017 o 17:23:48 - (332 dni temu)

Bo na tej stronie nie można nic złego napisać na Damona. Nic nie jest jego winą, nawet jeśli jest.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 17:23:01 - (332 dni temu)

@Buffy Ja nie twierdze ze on jej nie zabil w obronie kogos ale to nie zmienia faktu ze to on ja przebil kolkiem. Wiec swoimi madrosciami wreszcie nieswiadomie przyznalas ze on to zrobil :p

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 17:20:18 - (332 dni temu)

Widzę, że nie ma nawet sensu podkreślać, ze mówię o jednej sytuacji, mogłam to przewidzieć, zanim zarzuciłam coś Damonowi. Skończmy tę dyskusję, bo nie ma sensu, jak widać. JA zostanę przy tym, że przy śmierci Vicky bardziej zawinił Damon.

Dabien - 22 luty 2017 o 17:18:57 - (332 dni temu)

Nie lepiej powiedzieć, że obaj są winni, bo są i przestać drążyć temat.

Buffy - 22 luty 2017 o 17:18:35 - (332 dni temu)

Twoja logika jest porażająca, rozumiem że jak morderca będzie chciał zabić bliską Ci osobę to mając przy sobie nóż/pistolet nie broniłabyś tej osoby? Naraziłabyś życie niewinnej osoby, tylko dlatego że są inne wyjścia jak np. wołanie o pomoc czy dzwonienie na policje? Chyba logiczne że mając przy sobie broń szybko jej używasz aby ocalić osobę, jest wtedy 100% szans że się uda, a druga opcja ma jedynie 50% szans, bo albo morderca zdąży zabić ofiarę - nim przybędzie pomoc albo jeszcze lepiej, ucieknie i spróbuje zaatakować inną osobę.

Tak, ten przykład jest jak najbardziej trafny, Vicky była agresywna i jako człowiek samolubna, że o dziwkarskiej reputacji nie wspomnę, cóż nie sądzę aby była dobrym wampirem, tak samo jak Stefan nie jest (chodzi o rippera).

Buddy21 - 22 luty 2017 o 17:16:00 - (332 dni temu)

@Buffy tez tak myśle, beka XD

Buffy - 22 luty 2017 o 17:12:31 - (332 dni temu)

Najlepiej jeszcze napisz że winą Stefana jest to że Elena tak bardzo cierpiała w życiu, mógł jej nie uratować i żyłaby sobie gdzieś tam po drugiej stronie z rodzicami, ok.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 17:12:22 - (332 dni temu)

A jakby Stefan zostawil w spokoju Damona w 1864 to nie byloby problemu z Vicki. Niestety to jednak prawda ze wedlug fanow Stefana jemu absolutnie nic nie mozna zarzucic bo on niczemu nigdy nie jest winien.
Jak widzisz ja tu nie zaprzeczam np. ze Damon przemienil Vicki z nudow i nie tlumacze go ze zrobil to bo byl wkuwiony ze Stefan trzymal go glodnego w piwnicy i chcial wysuszyc ale fani Stefana beda do usmarkania bronic ze to nie Stefan zabil Vicki a jakby nie on to kto inny by to zrobil. Ciekawe czy tego innego tez byscie tak bronili?

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 17:12:11 - (332 dni temu)

No to ewentualnie tak, ale nie uważam za fair zwalanie całej winy na Stefana, a robienia z Damona niewinnego.
No i podkreślam, że w kwestii Stefana ja mam na myśli dokładnie to wydarzenie, nie ogół.

Buffy - 22 luty 2017 o 17:11:28 - (332 dni temu)

Stefan jest winny temu że Damon przemienił Vicky.
Stefan jest winny temu że musiał ją zabić aby ona nie zabiła Jeremiego, a nie daj Boże innego niewinnego człowieka.

Leje z tego, ale logika :D.

Dabien - 22 luty 2017 o 17:07:24 - (332 dni temu)

Ja uważam, że obaj są winni tego, że Vicki nie żyje. Damon ją przemienił, bo był wtedy jaki był, Stefan mógł dać Vicki szansę, mógł jej skręcić kark, obezwładnić, a wybrał najprostsze wyjście czyli ją zabił.
Ostatnie odcinki pokazały, że jednak Stefan ma taryfę ulgową, skoro zabicie Enzo spynęło po nim, nikt go o to nie obwiniał z wyjątkiem Bonnie.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 17:03:03 - (332 dni temu)

No ale co się tutaj zarzuca Damonowi? Praktycznie nic, przynajmniej ja czegoś takiego nie widziałam. I rozumiem, że w serialu na tym etapie ostro przesadzają, i mnie to też denerwuje, ale to był jeszcze etap s1 i wg mnie to jest wina Damona. Bo jakby ją zostawił w spokoju to by do tego nie doszło. Przemienił ją dla zabawy i to jest fakt.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 16:59:25 - (332 dni temu)

@Buddy21 To wtedy nikt by nie mowil ze wykonczy ja Stefan.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 16:57:48 - (332 dni temu)

Ja nigdy nie mowilam ze nic nie jest jego wina. A jak tak mamy szukac kto wszystko zapoczatkowal to zwalmy wszystko na Katherine albo na Pierwotnych najlepiej. Dla mnie dopoki ktos nie jest sztywny na stale to zyje. Nie jestem szMattem ktory uwaza inaczej.

Buddy21 - 22 luty 2017 o 16:52:27 - (332 dni temu)

Stefan wykończył Vicki? Czym? Tym, że on w przeciwieństwie do Damona chciał jej pomóc?XD Gdyby Damon jej PIERWSZY nie zabił i nie przemienił nie byłoby problemu. Jeśli dobrze pamiętam, to Stefan ją zabił jak próbowała się karmic bratem Elki. Nie twierdzę, że Stefan nie jest winny śmierci Enzo, bo jest, aleno bez przesady. Gdyby on tego nie zrobił zrobiłby to ktoś inny.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 16:49:51 - (332 dni temu)

Ale mnie nie chodzi o ogólnie Stefana, a o to jedno zdarzenie, które wg mnie akurat było winą Damona, nie Stefana. Stefan mógł postąpić inaczej, ale to Damon to zapoczątkował i gdyby nie on, to nic takiego nie miałoby miejsca.
Zresztą, w sumie to mnie akurat zwisa kto ją zabił, ważne, że jej nie ma. Tak tylko zwracam uwagę na to, żeby nie przesadzać w drugą stronę. Bo tak, jak w serialu wszystko jest winą Damona, tak tutaj nic.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 16:46:32 - (332 dni temu)

Tak jasne. O kazdym wampirze mozna tak powiedziec. Stefan sobie zawyrokowal ze nic z niej nie bedzie, bo raz im uciekla. Nie musial jej zabijac w tym momencie. Sorry ale jak zwykle jak Stefan zrobi cos zle to zaraz jest krzyk ze jak mozna go obwiniac. To samo bylo jak zabil Enzo to tu pare osob sie niemal nie poplakalo ze robia ze Stefana potwora bo kilka osob po nim pojechalo w komentarzach. To Stefan ja wykonczyl i taka jest prawda.

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 16:42:55 - (332 dni temu)

No ale Damon też ją zabił, pierwszy, bez takiej potrzeby. A Vicky odwalało i próbowała wszystkich zajebać, nie było nikogo, kto by jej pomógł się ogarnąć no to trzeba było ją zabić.

Buddy21 - 22 luty 2017 o 16:38:36 - (332 dni temu)

Gdyby jej nie zabił, ona zabiła by prędzej czy pózniej Matta, Jeremiego i reszte, a cały 1 sezon byłby o niańczeniu Vicki jak to jest być dobrym wampirem.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 16:34:16 - (332 dni temu)

Wystarczylo zeby jej skrecil kark. Nie musial jej zabijac.

Claire - 22 luty 2017 o 16:34:09 - (332 dni temu)

Ale jaja, te spoilery z Kelly serio były prawdziwe XD

crazolka - 22 luty 2017 o 16:32:01 - (332 dni temu)

@hope - właśnie.
Jupi matka SzMatta wraca!!! Normalnie skaczę pod sufit z radości :/

hopeless_penguin - 22 luty 2017 o 16:07:01 - (332 dni temu)

No właśnie nie rozumiem tego, że akurat o to ciągle się oskarża Stefana a Damona broni. Ja rozumiem, że wina Damona jest w serialu nadużywana itd., no ale bez przesady w drugą stronę.
Damon sam z siebie przemienił Vicky, dla rozrywki, a jej odwaliło, więc Stefan ją zabił (Elka też próbowała, tego nikt nie pamięta jakoś ;p). Nie wiem, dlaczego według Was Damon akurat tego jest mniej winny niż Stefan.

Buddy21 - 22 luty 2017 o 15:46:49 - (332 dni temu)

@Nyn, ciekawe dlaczego Stefan wgl musiał ją zabić? ;) Gdyby Damon jej nic nie zrobił nie doszłoby do sytuacji o ktorej piszesz ;p

Nynaeve - 22 luty 2017 o 15:31:07 - (332 dni temu)

@Dabien nie martw sie swinia Piggy tez bedzie w finale.

Iamgonnahate - 22 luty 2017 o 15:18:42 - (332 dni temu)

Ech.. że też ta repla Kelly się jeszcze nie rozpadła od starości i tapety..

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 14:44:15 - (332 dni temu)

Sorry, juz mi sie odcinki myla, tak mi sie ten slub rzucil na mozg.


Hmmm, czyjas zaginiona matka wspopracujaca w tajemnicy z Katherine. Gdzies to juz widzialam... :/

Dabien - 22 luty 2017 o 14:26:10 - (332 dni temu)

Ciekawa jestem jakim cudem oni sobie przypomnieli o matce szMatta. Przecież była tylko w 1 sezonie i w 6 Enzo groził Mattowi, że jak mu nie pomoże to ją zabije. Szczerze już bym wolała zobaczyć np. Lexi, Meredith albo April niż burdel mamę Donovan.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 13:56:15 - (332 dni temu)

@fly To jest odcinek przed finalem. A co do tych spoilerow to tam bylo wlasnie ze matka szMatta wspolpracuje z Kat i chce zabic Damona za to ze on zabil Vicki. Oczywiscie on nie Stefan. Ciekawe kiedy niby Kat zdazyla ja odszukac? I co znowu jest wampirem? Plec juz potwierdzila ze Katherine sie pojawi. Pewnie tylko po to by rozwalic sterolinowy slub. Jak w marnej telenoweli.

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 13:37:29 - (332 dni temu)

Aha, no i oczywiście wszyscy ubrani jak na pogrzeb, klasyk.

flyhigh123 - 22 luty 2017 o 13:36:42 - (332 dni temu)

Ja ostatnio trafilam na spoiler, ze matka Matta pojawi sie w finale i okaze sie, ze wspolpracuje z Katherine. Usmialam sie jak norka, a tymczasem tu takie cos... Coraz bardziej sie boje XD Jeszcze sie okaze, ze w tej trumnie jest Kath - NIESPODZIANKA!!!

Finalowy odcinek promowany zdjeciem szMatta i jego nic nie wartej matki. Do czego to doszlo to ja nawet nie skomentuje.

Nynaeve - 22 luty 2017 o 12:21:49 - (332 dni temu)

Może lepiej niech Stefana przeleci to zapobiegnie June Wedding. Caro mu tego nie wybaczy.

harry92 - 22 luty 2017 o 12:19:08 - (332 dni temu)

Jak go zabije to go przeleci. Ale skoro jest teraz niewolnica Katherine to może być grubsza sprawa

Nynaeve - 22 luty 2017 o 12:16:51 - (332 dni temu)

Raczej mało prawdopodobne skoro ona się tam pojawi by go zabić w zemście za swoją córeczkę, którą zabił Stefan.

harry92 - 22 luty 2017 o 12:12:49 - (332 dni temu)

Ja chce scenę seksu Kelly z ciałem martwego Damona. Delly - otp

Nynaeve - 22 luty 2017 o 12:05:25 - (332 dni temu)

Vicki będzie przecież to taka ważna postać. Plec naściągała same męty z tego serialu na finał. Pewnie byli najtańsi.

PanCroft - 22 luty 2017 o 12:02:11 - (332 dni temu)

A ćpunka też będzie w tym odcinku? Czy w 8x16 ? Swoją drogą...Fajna rodzinka - córka cpunka, matka puszczalska, syn zadaje się z niebieskimi :D Ojciec wiedział co robił, jak ich opuścił , czuł patologię :P

Nynaeve - 22 luty 2017 o 11:48:25 - (332 dni temu)

Rodzina SzMatt w komplecie. Pewnie Kelly już się dowiedziała o dziedzictwie i też chce wyrwać swoją część.
Ale tak naprawdę wychodzi na to, że te spoilery z twittera się sprawdzają, bo nikt by powrotu tej pipy sam nie wymyślił czyli Damon jest tym, który umrze na koniec. W sumie żadna niespodzianka. Zawsze to mówiłam. A Stefan w tej scenie z Eleną z 8.16 wygląda jakby miał się zaraz poryczeć, a nie jakby się cieszył.

Annie1602 - 22 luty 2017 o 11:40:25 - (332 dni temu)

Taak :D

PanCroft - 22 luty 2017 o 11:28:37 - (332 dni temu)

To matka Matta ? :o

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się | Zapomniałeś hasła?

Znajdź nas na Facebooku

Demotywatory
Demotywatory

Polecamy
angielski dla dziecinauka dla dzieci
outfitypaznokcie
dobijacze
rym do

Reklama

W wolnym czasie
Wersja mobilna - Nasza gra - Blogi


Powrót do góryKontaktCopyright © 2014-2018 VampireDiaries.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone