Zwiastun 8.10 -''Nostalgia's a Bitch''

Nynaeve    21 styczeń 2017    169
Stacji CW opublikowała zwiastun odcinka 8.10 -''Nostalgia's a Bitch''.




Caroline: Damon jest uwięziony we własnym umyśle. Sybil jest jedyną osobą, która może to naprawić.
PIĄTEK
Caroline: Jak mamy sprawić by zmienił zdanie?
Sybil: Sugeruję ci iść tam i zapytać go osobiście.
Stefan: Brzmi niebezpiecznie. Podoba mi się.
PRZYGOTUJ SIĘ
Damon: Pamiętasz tego wampira, który ostrzegał cię byś nie, grzebał w mojej głowie?
NA PEWNE
Damon: To nie ja. To ty.
UMYSŁOWE GIERKI
Stefan: A co jeśli spalę Mystic Falls do gołej ziemi?


Jeśli nie możesz się doczekać kolejnego odcinka i chcesz zająć czymś swój wolny czas to przejrzyj demotywatory. Dziękujemy!

tvd, zwiastun 8.10, nostalgia is a bitchKategoria:VampireDiaries > Zwiastuny


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (169)
Dabien - 27 styczeń 2017 o 17:23:47 - (813 dni temu)

Pierwszy to Damona do Stefana z 1x05, a drugi Lexi z 1x08

Noele - 27 styczeń 2017 o 16:37:39 - (813 dni temu)

Z jakich scen są cytaty:
"The Lies Are Going To Catch Up With You"
"I was feeling epic" ?

Dabien - 27 styczeń 2017 o 15:35:44 - (813 dni temu)

Riversdale

Szulu - 27 styczeń 2017 o 15:35:04 - (813 dni temu)

Co za serial?

Dabien - 27 styczeń 2017 o 14:50:59 - (813 dni temu)

Jest już, wejdź sobie na grupe tego serialu.

patixx - 27 styczeń 2017 o 14:20:47 - (813 dni temu)

Hej Hej czy ktos juz wie czy jest ten nowy serial z PL napisami :) - znalazłam po angielsku no ale tylko to, pewnie z napisami będzie wieczorem

hopeless_penguin - 27 styczeń 2017 o 9:17:47 - (813 dni temu)

W sumie :/
Btw ciekawe jaką oglądalność będzie miał finał XD

Nynaeve - 27 styczeń 2017 o 9:06:38 - (813 dni temu)

Ale widzisz nawet tutaj, że do ludzi nie dociera, że Dobrev wraca tylko na finał. Będą oglądać i czekać, że się pojawi wcześniej.

hopeless_penguin - 27 styczeń 2017 o 8:59:59 - (813 dni temu)

I tak sobie zwiększy oglądalność pewnie finałowego odcinka tylko, kto będzie chciał nadrabiać cały s8, żeby zobaczyć 5min z Niną?

Nynaeve - 27 styczeń 2017 o 8:57:21 - (813 dni temu)

Czy wszyscy już popuścili w majtki z wrażenia?

_Damon_ - 27 styczeń 2017 o 8:54:17 - (813 dni temu)

inka980-tak, wraca

inka980 - 27 styczeń 2017 o 8:46:24 - (813 dni temu)

Nina wraca?

Nynaeve - 27 styczeń 2017 o 8:43:52 - (813 dni temu)

Jeszcze potrwa. Plec pewnie by dalej to ukrywała, ale chce podnieść wynik oglądalności po ostatnim ;p

hopeless_penguin - 27 styczeń 2017 o 8:31:09 - (813 dni temu)

Jak myślicie, za ile dni skończy się to sranie o powrót Niny? PRzyjmuję zakłady ;D

Nynaeve - 27 styczeń 2017 o 7:44:31 - (813 dni temu)

Jest już opis 8.13 Damon i Alaric stają twarzą w twarz ze starym wrogiem. Jedynym który mi tu pasuje jest Kai. Cade pewnie wypuścil go z Piekła. Ciekawy jest też tytuł odcinka 8.13 - The Lies Are Going To Catch Up With You. Juz dawno mówiłam, że pewnie to zaklęcie z Bonnie i Eleną to da się zdjąć tylko Kai im głupot nagadał. Co oczywiście pasowało scenarzystom skoro i tak nie miał kto grać Eleny. We wszystko zamieszana jest też Bonnie od której Cade coś chce. A na zdjęciach z 8.11 widać, że Stefan atakuje Bonnie, więc wcale mnie nie zdziwi jak tymczasowo Enzo deadnie. Też i dlatego, że za dobrze im się układa w tym sezonie, a to zawsze jest podejrzane.

amazonka1989 - 27 styczeń 2017 o 0:40:40 - (813 dni temu)

Dokładnie wraca, ale chyba tylko na 16 odcinek.

sara00yes - 27 styczeń 2017 o 0:35:01 - (813 dni temu)

https://www.instagram.com/p/BPvFgMAASH9/?t aken-by=ninadobrev
Nina wraca do TVD

djbasstronic - 27 styczeń 2017 o 0:28:02 - (813 dni temu)

widziałem na fejsbuku jakiś rzekomo potwierdzony njus że Ninka wraca jako Elenka jouuu

Vivienne - 26 styczeń 2017 o 23:27:53 - (813 dni temu)

@Mortycja <333

Vivienne - 26 styczeń 2017 o 23:25:54 - (813 dni temu)

@Nyn - ja się nie sram XD dla mnie to jest obsrany neews ;p - wiem, że teraz dostanę hejty, ale nie chcę żeby Nina wracała - może to odszczekam po finale, nie wykluczam, a może nie ;/

@hop - kocham Cię - ja też chcę - składka na benzynę i inne łatwopalne nadal aktualna XD

@Ada - odnośnie "inforamcji" Caro to one nie mogły być inne jak fejkowe - chyba nic się nie zgadzało poza wujkiem, pensjonatem i nazwiskiem ;p no i June Wedding se przepowiedziała - o żesz kurwa! - nawet Plec by tego nie wymyśliła w tamtym momencie chyba a tu patrz! to pewnie stąd jej się i te "bliźnięta" wzięły, że bardziej "romantic" bo ślub w urodziny, czy coś ;p - ja tylko to podałam, jako przykład "zainteresowania się nowym" - Caro nigdy niczego nie wie, co się wokół niej dzieje i niczego nie rozumie - nigdy - jest płytka jak kałuża - nawet jej matka stwierdziła, że jak ona może planować karierę dziennikarską skoro nawet gazet nie czyta. Elena miała ciekawość świata, przenikliwość i wrażliwość - to ona wytropiła, że Stef jest wampirem - poskładała do kupy niepokojące ją rzeczy w jego zachowaniu, przeszukała archiwa prasowe i znalazła dowód (fakt - też Tłajlatem zalatuje jak nic, ale unowocześnione i normalniejsze ;p), nigdy nie bała się prawdy i jej poszukiwała, interesowało ją sedno rzeczy i nie uciekała od problemów (no wyjąwszy 6 s. który to wszystko zepsuł) - Caro jest powierzchowna i głupiutka jak kura - "ustaliłam to wszystko (?!;p) pomiędzy 3 a 4 godziną lekcyjną" - no ja cię Caro proszę! ;p - jak ona może być prezenterką neewsową z takim kurzym móżdżkiem ;p
Swoją drogą zawsze zastanawiało mnie, że tak po niej wszyscy jadą, mają za takiego pustaka, łącznie z jej własną matką i najlepszymi przyjaciółkami oraz każdym aktualnym facetem i nie omieszkują jej tego okazywać, ani często gęsto wygarniać w oczy, śmieją się z niej, a ona to w sumie tak spokojnie znosi i nawet bardzo nie protestuje - owszem, czasem zdarzyło jej się mieć żal, ale raczej jej mijało, albo wgle udawała, że nie rozumie i się nie obrażała - "bo to nie o niej" - nie wpłynęło to na nią ani budująco, ani rozwijająco, ani nijak - ameba ;p

Kelly Donowan to i tak "najlepsza" członkini rodziny "pierwszych i prawowitych założycieli" - prawie z Hejli by się mogła zmierzyć - już widzę, jak wydzierają sobie koronę pierwszego kur... szona - też nie wiem, której bym kibicowała - ale poczekajcie - niech tylko szMatty w bella zabiją, a ona się objawi i należne miejsce na tronie obejmie - nie ma się co śmiać, poza tym może jeszcze do Pitera się nawróci (choć on trochę stary, a ona młodszych lubi ;p) i będzie happy family Maxswell - Donowan XDDD ;/// ;p

Mortycja - 26 styczeń 2017 o 22:47:37 - (813 dni temu)

@kolina @nyn Może i tym razem będzie DRAMA np. Nad zwłokami Damona Caro będzie chciała przelecieć Stefana czy coś - wiecie coś nowego i wyciskającego łzy na zakończenie serialu

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 22:45:40 - (813 dni temu)

@kolina wiemy, że ona reżyseruje dlatego nic nadzwyczajnego nie zrobi. Ostatnio reżyserowała pogrzeb Liz.

Mortycja - 26 styczeń 2017 o 22:43:08 - (813 dni temu)

@fly nie musieliby jej wiele tłumaczyć, wystarczy coś typu: Damon zabił Tylera! #triggeredElena #TVD_winaDamona_forever :D

kolina - 26 styczeń 2017 o 22:42:59 - (813 dni temu)

Nie wiem czy zauważyliście, ale finałowy odcinek reżyseruje Placek

Claire - 26 styczeń 2017 o 22:09:29 - (813 dni temu)

Stefan w zwiastunie mówi "I'm about to burn Mystic Falls to the ground" czyli "Zamierzam spalić" a nie "Co jeśli spalę"

hopeless_penguin - 26 styczeń 2017 o 22:02:08 - (813 dni temu)

Walić co będzie potem, zniose wszystko jeśli spali MF z Caroline w rezydencji ;p

Adria - 26 styczeń 2017 o 21:11:13 - (813 dni temu)

Katherine spaliła tę chałupę w Atlancie, gdzie byli wczesniejsi jej opiekunowie, to Stefan nie może być gorszy.
Znaczy Ripper. Racja, przecież biedny Stefan nigdy nie robi nic złego. #wina Rippera #wina Damona

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 21:07:17 - (813 dni temu)

@fly Będzie czytała w kąciku przez cały odcinek ;p

flyhigh123 - 26 styczeń 2017 o 21:04:00 - (813 dni temu)

Ale później by płakał, że nie chciał, i to nie on, tylko Rozpruwacz </3 Czy to nie ma znaczenia?

Jeśli Nina wraca jako Elena to chyba braknie im czasu, żeby opowiedzieć jej o wszystkich wyskokach Damona przez te kilkadziesiąt minut. Dobrze, że pisali jej te pamiętniki, na szczęście.

Dabien - 26 styczeń 2017 o 21:02:09 - (813 dni temu)

Stefan to najgorsza postać w TVD, byłby do tego zdolny.

Dabien - 26 styczeń 2017 o 21:02:09 - (813 dni temu)

Stefan to najgorsza postać w TVD, byłby do tego zdolny.

Lexi123 - 26 styczeń 2017 o 20:33:03 - (813 dni temu)

Ojej ale fajnie :) Ale nie wiadomo jako kto się pojawi. A w każdym razie tak, ja też będę srała że Dobrev pojawi sie na kilka minut ostatniego odcinka i dobrze mi z tym XD
No, a co do zwiastunu to nie wierzę że Stefan spali MF, po prostu on jest na to za dobry :D

flyhigh123 - 26 styczeń 2017 o 20:20:07 - (813 dni temu)

Nie, finał to jeden ostatni odcinek. Wczoraj był pierwszy klaps do ostatniego odcinka, nic więcej już nie nakręcą. Ewentualnie ten odcinek może być dłuższy niż normalne, ale chyba nic o tym nie wiadomo.

doomaax - 26 styczeń 2017 o 20:06:19 - (813 dni temu)

finał to rownie dobrze moga byc 3 ostatnie odcinki, bedzie co ma byc nie ma sensu spekulowac

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 20:00:53 - (813 dni temu)

Zawsze było mówione, że tylko na finał ma wrócić. Poza tym nie było jej na planie wcześniej, bo była w innych miejscach.

doomaax - 26 styczeń 2017 o 19:59:07 - (813 dni temu)

To że dodała zdjece scenariusza 16 odcinka nie znaczy z tylko na ostatni wraca:)

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 19:51:37 - (813 dni temu)

Tu też wszyscy srają, bo Dobrev wraca na parę minut ostatniego odcinka?

Oleeveea - 26 styczeń 2017 o 19:30:06 - (813 dni temu)

Ten sezon ma tylko 16 odcinków. Więc tak, Elena pojawi się dopiero w ostatnim. :D

Oleeveea - 26 styczeń 2017 o 19:29:54 - (813 dni temu)

Ten sezon ma tylko 16 odcinków. Więc tak, Elena pojawi się dopiero w ostatnim. :D

magdlaena - 26 styczeń 2017 o 19:27:42 - (813 dni temu)

Nina doodala scenariusz z odcinka 8x16, wy piszecie o ostatnim odcinku - stąd moje pytanie bo sie pogubiłam 😀

magdlaena - 26 styczeń 2017 o 19:23:17 - (813 dni temu)

8x16 to ostatni odcinek ósmego sezonu ?!

existentialcrisis - 26 styczeń 2017 o 19:11:13 - (813 dni temu)

Jestem fanką Niny i strasznie się cieszę, że wraca na finał ostatniego sezonu. :) Szkoda tylko, że pokazała i zepsuła niespodziankę. Jaki byłby szok, gdybyśmy ją zobaczyli na ekranie w ostatnim odcinku. ;)

_Damon_ - 26 styczeń 2017 o 19:02:01 - (813 dni temu)

Właśnie chciałam napisać , że Nina wraca.. Niby ostatni odcinek, ale ciesze sie, ze pojawi sie na zakonczenie serialu

vase - 26 styczeń 2017 o 18:27:33 - (813 dni temu)

Nina wstawiła zdjęcie na IG ze scenariuszem TVD!!!

Adria - 26 styczeń 2017 o 13:18:25 - (814 dni temu)

Matt przegral z nimi rywalizacje o elene,caro i matke #przegtyw lvl donovan xD

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 12:10:26 - (814 dni temu)

Pewnie lubiła tylko tych z którymi mogła się gzić.
Ale ona z Mattym chciała zostać tylko on ją ostatecznie wygonił jak zobaczył ,że się chciała rżnąć z Tylerem i Damonem.

flyhigh123 - 26 styczeń 2017 o 7:50:37 - (814 dni temu)

Właśnie mi się tak wydawało, że to była ona, ale nie byłam pewna xd może oni szukają w niej kochających matczynych ramion. Wszystkich facetów lubiła tylko ze swoim synem miała problem, ciekawe czemu :(

Nynaeve - 26 styczeń 2017 o 0:45:25 - (814 dni temu)

To matkę szMatta Stefan obtańcowywał. Ale miałam bekę wtedy z tego, bo tam takie wygibasy szły jak w remizie. Widać Kelly naprawdę ma powodzenie u facetów.

Adria - 25 styczeń 2017 o 23:02:50 - (814 dni temu)

aha, a propos Zmierzchu - to kiedyś chyba Stephanie nieopatrznie przyznała się, że się na LJ Smith wzorowała. A potem Julie zerżnęła od niej. Wszystko zostaje w rodzinie. ;p Ale prawda, 1x01 tvd to jak serialowy zmierzch dla ubogich, tylko Elka ładniejsza, a Stefan ma mniejsze zatwardzenie.

a co do Caro i June Wedding, to ona ma wtedy fejkowe informacje - bliźnięta, jakie bliźnięta (aha, Josie i Lizzie, to głębokie symboliczne przesłanie! ;p), Stefan miał urodziny w 1x08, które było po halloween. bliźnięta są jakoś w czerwcu.

Adria - 25 styczeń 2017 o 23:02:48 - (814 dni temu)

aha, a propos Zmierzchu - to kiedyś chyba Stephanie nieopatrznie przyznała się, że się na LJ Smith wzorowała. A potem Julie zerżnęła od niej. Wszystko zostaje w rodzinie. ;p Ale prawda, 1x01 tvd to jak serialowy zmierzch dla ubogich, tylko Elka ładniejsza, a Stefan ma mniejsze zatwardzenie.

a co do Caro i June Wedding, to ona ma wtedy fejkowe informacje - bliźnięta, jakie bliźnięta (aha, Josie i Lizzie, to głębokie symboliczne przesłanie! ;p), Stefan miał urodziny w 1x08, które było po halloween. bliźnięta są jakoś w czerwcu.

Adria - 25 styczeń 2017 o 23:00:21 - (814 dni temu)

Viv, a propos licytacji kawalerów, to przecież Carol SFAŁSZOWAŁA losowanie, by mieć wieczór z nim. ;D;D;D

Vivienne - 25 styczeń 2017 o 22:47:04 - (814 dni temu)

@harry - utworzyłeś nowy kanon dla związku Steroshita - oprócz "Caroline - you and me it's not gonna happen" - " "Stay away from me" vs "Stay with me" Eleny - 100/100 XDDDD - poza tym zgadzam się ze wszystkim, co napisałeś ;)

@ hop - jak nie zwróciły uwagi na "nowe mięsko w mieście" - 1x01 6:47 - Elena i Bonnie gapią się na Stefana, który próbuje się zapisać do szkoły (i hipnotyzuje sekretarkę - scena nawet nie żywcem zerżnięta z Tłajlajtu - ona jest identyczna - co potwierdza, że Stef miał być nowym Cullenem, a Elka Bellą ;p - Juls niechcący z gówna zaczynając zrobiła arcydzieło, czego pewnie nie planowała, a następnie to własnoręcznie zepsuła - brawo Juls ;p potomność ci to zapamięta XD ;/) i choć jest odwrócony tyłem to Bonnie twierdzi, że "sexi" i czuje, że to "romantyk z Siatlle i gra na gitarze" - czyli wzbudził zainteresowanie - i to "proszę, bądź seksowny" ;), potem Elka na niego wpada, on się na nią gapi na lekcji, co Bon komunikuje smsem, potem jest scena na cmentarzu - więc nie ma bardzo okazji pokazać jak inne laski się na niego gapią, czy coś (innych lasek nie pokazują - to jak ?)- w sumie łazi za Elką od razu, a za chwilę po lekcjach w MG Caro już ma pakiet informacji o "nowym" - "nazywa się Stefan S., mieszka wraz z wujem w starym pensjonacie S., nie był tutaj od dzieciństwa. Rodzina wojskowych, więc często się przeprowadzali. Jest spod znaku bliźniąt, niebieski to jego ulubiony kolor." - Bon.; "Dowiedziałaś się tego w jeden dzień?" - Caro: "Proszę! Pomiędzy trzecią a czwartą godziną lekcyjną. Ślub zaplanowany na CZERWIEC (kuźwa - zapomniałam o tym - już wtedy to planowała!!! ;PPP. Potem Elka ze Stefem wchodzą do MG i wzbudzają sensację - Caro mało się nie ślini. Trafia do kółka chirliderek (@Ada ;) i już nikt nie ma prawa podejść - zapraszają go na imprezę i tam znowu obraca się w kółku Elka - Caro - Bon i ich paczka - Stef przychodząc słyszy rozmowy o sobie, że spodobał się Elce, jest przystojny i romantycznie wygląda - no to jak nie wzbudził zainteresowania, jak wzbudził i to u tych najważniejszych - przecież o to chodziło - elita, cherlederki, potomkowie założycieli, a od razu przyjęli go do kółka, choć obcy.

Co do Damona, to on się nie pojawia w szkole do razu, tylko Caro podrywa i tak wkręca się do paczki - jak podjeżdża na trening z Caro po wspólnej nocy, to przecież dziewczyny pytają kto to - no ale litości - nawet jak ich trochę kręcił, to dla 17 latek był "za stary" żeby się na poważnie zainteresowały - dziewczyny w tym wieku chcą romantycznej miłości, trzymania za rączkę, przytulasków niewinnych, wierszy, kwiatków, misiów, kolegów z klasy lub sąsiedniej klasy, lub trochę starszych ;) - a nie 25 latka - żeby nie wiem, jak seksownego - bo to już lekka perwersja dla nich - nie wiedziałyby co z takim robić ;/
Na Damona leciały mamuśki (@fly, @Nyn, @Ada XD - chciałam być pierwsza, ale nie zdążyłam ;p) też standard - Lokwoodowa go mało nie zgwałciła w MG, Kelly Donowan już prawie się udało, Jenna też leciała nań, Liz niby żartowała i niby to była kumpelska relacja, ale z bardzo wyraźnym podtekstem - dopiero jak umierała, to bardziej w matczyno - synowskie to przeszło (btw - ostatnio obejrzałam sobie i wyłam jak bóbr, bo to dobry odcinek był i fajnie Damon z Liz ten dzień spędził - jak syn - a gdzie Caro była? - usiłowała zgzić Stefana, a na końcu na Damona mordę wydarła, że się jej matką zajął, jak jej nie było), Andie, no i nie zapominajmy o Caro ;p - a na tej licytacji kawalerów w MG wszystkie laski na sali się do niego śliniły, żeby to one wylosowały z nim randkę i piszczały zdaje się - błagam hop - nie każ mi "udowadniać" - uwierz na słowo ;)))

@ fly <* - co do jedynego "szaleństwa" Stefa ze starszą babką ;)
@ada - no bo fakt - jaka normalna nie siksa i nie pensjonarka by takiego muła chciała - tępota na licu i "zabójcze" spojrzenie XD

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 22:14:07 - (814 dni temu)

Nie no, raz zaszalał na tej imprezie, co chlał na umór, żeby nie czuć pragnienia krwi i wtedy obracał jakąś babkę starszą ;p Ale szybko mu przeszło :/

Adria - 25 styczeń 2017 o 22:05:20 - (814 dni temu)

@fly - gówniak, w dodatku trochę przytępawy. Przecież Stefan wśród ludzi to się nie odzywał, tylko strzelał swoje cierpiętnicze miny, opcjonalnie podżerał ludzi w krzakach. nie najlepszy materiał na MILF-a.

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 22:03:44 - (814 dni temu)

Jakby Damon odpowiednio podszedł Liz w S1 to bankowo by wyrwał XD Później to już faktycznie się zaprzyjaźnili.

No właśnie, w TVD była kompletnie olana kwestia innych licealistów, a początkowo fajnie były rozwijane wątki tych rodziców - i to było spoko, dopóki Plec nie stwierdziła, że każdy musi zostać sierotą/półsierotą koniecznie :/ Na Stefana nie było komu lecieć, bo nikogo z dziewczyn z liceum nie pokazywali, no a Damon miał pole do popisu u wyposzczonych mamuś z MF, które niby takie cnotliwe i dystygnowane, a śliniły się na jego widok całkiem jawnie ;p Która babka koło 40 nie chciałaby takiego faceta koło 25 lat? Stefan to dla nich był gówniak jeszcze.

Adria - 25 styczeń 2017 o 21:52:39 - (814 dni temu)

matka Tylera w s1 to omal Damona nie zgwałciła w Mystic Grill ;ppp

Ale to dość śmieszne rzeczywiście, że Damonowi dawali takie "starsze" pokolenie jednak (Andie była koleżanką Jenny, czyli osobą już po studiach co najmniej - Jenna w s1 kończyła college czy coś).
Z kolei Stefan to możliwe że od razu jak wskoczył do elitki (cheerleadereczki Caro, Elka, Bonnie - komitety imprez etc - w Stanach to są popularne laski i one przyjmują do "kręgu", a szare dziewczyny nie mają prawa zbytnio się zbliżać do facetów, którzy są "ich" - myślę, że to może coś takiego być).
a poza tym TVD nawet jak się dzialo w szkole, to z imienia bodaj wymienili przez te 4 sezony tylko Danę i Chada, ofiary Klausa i następnie Stefcia.

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 21:44:00 - (814 dni temu)

@hopeless_penguin Bo swędziała je brocha i były w takim wieku, że nie musiały się wstydzić jak pensjonarki tylko od razu przechodziły do rzeczy. Tam chodziło tylko o seks.

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 21:42:53 - (814 dni temu)

Liz to chyba nie. Ona się z nim tylko kumplowała i lubiła słuchać komplementów, ale nie wierzę, że by coś więcej planowała z nim. Byli fajnymi kumplami i przede wszystkim to było widać jak Damon siedział przy niej w szpitalu, a potem w domu jak była w ciężkim stanie.

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 21:42:07 - (814 dni temu)

Dziękuję, harry, nie mogę odtworzyć na telefonie, ale później obczaje na kompie ;D

Ale czemu akurat mamuśki same? XDD

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 21:37:41 - (814 dni temu)

Przecież Damon akurat miał branie u wszystkich mamusiek xd Na Stefana nie wypadało im lecieć, bo był kolega ich dzieci ze szkoły, ale na widok Damona przecież się slinila Liz, matka Tylera, matka Matta, Jenna i tak dalej ;p

Dabien - 25 styczeń 2017 o 21:33:28 - (814 dni temu)

Główną przewagą jaką mają Stelarie i Bonenzo nad Steroshitem, jest to, że ani Valerie ani Bonnie nie porzuciły swoich ukochanych, gdy Ci potrzebowali pomocy. Valerie uciekała ze Stefanem przed Rayną, narażała się, choć nie była jego dziewczyną i nie miała wobec niego żadnych zobowiązań. Bonnie pomogła Enzo odzyskać człowieczeństwo i była przy nim gdy walczył z torturami Sybil. A to co Caroline robi to zakrawa o pomstę do nieba. Najpierw mówi, że siedzimy w tym razem a potem oddaje mu pierścionek i karze trzymać od siebie z daleka. Nigdy nie pomogła Stefanowi, jedyne co to nieudolnie walczyła z jego PTSD, ale to Kath pomogła Stefowi, nie ona.

harry92 - 25 styczeń 2017 o 21:30:06 - (814 dni temu)

prosz
https://www.youtube.com/watch?v=9 WokwrEuyBc

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 21:27:54 - (814 dni temu)

Harry masz linka do tego filmu z Stelena i Steroidem? ;D
Co do reszty pełna zgoda ^^

harry92 - 25 styczeń 2017 o 21:23:00 - (814 dni temu)

Wiecie co? Stalerie to jeden z moich ulubionych shipów Stefana i chyba jedyny po Elenie, bo za Steferine ani Stebekah nie przepadałem. Chyba jakiś stelenowiec zrobił parallelsy na tumblrze właśnie steleny i stalerie i tak jak piszecie. Valerie była z nim w trudnych chwilach. Spierdzielali przed Rayną jak Katherine przed Klausem, żyli chwilą, bo byli świadomi że ten dzień może być ostatnim i wydaje mi się, ze Val dotarłaby do rozpruwacza bo jest cierpliwa. Caroline lubi wysługiwać się innymi (przyczepiła sie do Damona jak wrzód do psiej dupy) i lubi mieć podane wszystko na tacy (aż nie włączysz uczuć masz pierścionek i spierdalaj).
BTW na yt ktoś zrobił parrarelsy Steroszitu i steleny i doszedł nowy. Elena w śnie Stefana (jego podświadomość tak ją zapamiętała, ze wiedział, że Elena by o niego walczyła) w 5x01 kiedy miał wyłączyć człowieczeństwo powiedziała "Stay with me", a Caroline co - "Stay away from me". no błagam to ma być to słynne uczucie od 1x01? Juls, odpuść...

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 21:21:44 - (814 dni temu)

Właśnie, w 1x01 Bonnie i Elena gadały o tym, że w szkole nie ma żadnych fajnych facetów i nawet jakas tam laska jest sama. Pojawia się Stefan, a tu żadna nic ;D. Damon też, nowy w małym mieście, a wszyscy to olali ;D

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 21:14:51 - (814 dni temu)

Mnie to zawsze zastanawia, że bracia Salvatore nie mieli za dużego brania oprócz tych głównych bohaterek. W liceum do za Stefanem powinien się uganiać wianuszek dziewcząt. To samo jeśli chodzi o Damona tylko za nim mieszkanki MF powinny latać. Jedyną laską, która jawnie zarywała do Damona była Andie. I jeszcze Jennie się podobał. A do Stefana to żadna oprócz Eleny i Caroline.

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 21:06:25 - (814 dni temu)

Ostatnio to tylko takie związki robione na szybko im wychodzą dobrze: Stalerie i Bonenzo są przykładem.

Co do Damona to pewnie się przespał za jakimiś pokojówkami czy czarną niewolnicą ojca, ale w żadnej nie był zakochany.

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 21:01:21 - (814 dni temu)

Viv zwracam honor ;D. Ja pamiętała tylko, że Val mówiła to Caroline, a potem ta idiotka powtarzała, ale na samych jej slowach wolałam sie nie opierać XDD.
Tak czy siak Stalerie to był zajebisty ship, może nie tak dobry jak Stelena, ale miał w sobie coś fajnego. Jak na ship robiony na szybko, jako pewnego rodzaju zapychacz i w tych trudnych czasach (XD) to był świetny. Szkoda, że nie przetrwał, bo byłby świetny materiał na endgame dla Stefana no a Valerie jakby sie postarali mogłaby być nową główną żeńską postacią, na pewno wyszlaby lepiej niż Caroline ;)

PS
Nawiązując do tych ich trudnych chwil, to oni właściwie zbudowali swój związek na tych trudnych chwilach i przez długi czas to działało. Caroline może o czymś takim pomarzyć...

kolina - 25 styczeń 2017 o 21:00:49 - (814 dni temu)

Swoją drogą zastanawia mnie, co jest kartą przetargową Matta do postania wśród żywych...

Vivienne - 25 styczeń 2017 o 20:58:35 - (814 dni temu)

@Nyn - no - właśnie - bachory mogłyby wyssać, myślę, że to jest możliwe, pomimo "zakazu obejścia zaklęcia" - bo to wyssanie zaklęcia rzuconego przez Kaia - ergo - nie ma zaklęcia blokującego - ale fakt - Caro jest to na rękę - no i Niny nie ma, to nie ma co dywagować - największą bzdurą by to się dało zdjąć, gdyby Nina wróciła, ale nie wraca ;/

Damon w 7x10 mówił do Henrego, jak jeszcze nie wiedział, że to więzienny świat, a nie rzeczywistość, że nie ma 'sweetheart", ale miał 24 lata (chyba?;) i sweetheart to nie przypadkowe sexy - a wyglądał, jak wyglądał - nie wierzę, że panie zostawiły go w spokoju do tego czasu, poza tym gdzie jego hormony? - na wojnie pewnie pohulał, a i wcześniej pewnie też ;) - Stef zaczął w wieku 16 lat - co prawda Damon zawsze był większym frajerem i przegrywem, ale myślę, że "niewinność" w ustach Kath znaczyła tyle, że jeszcze nie był zepsuty i miał zasady gentelmena (z których go skutecznie uwalniała), a nie, że nie wiedział jak się do kobiety zabrać - pamiętacie scenę przy lusterku (w halunach po ugryzieniu przez Taya) - najpierw się zawstydził, że ją podgląda w gorsecie (negliż - och! jej! ;p) a potem całkiem sprawnie się do niej dostawiał - po prostu "dama" była dla niego damą, ale wiedział, co to kobieta i co z nią się robi - dopóki Kath była "niewinną panienką" zalecał się w odpowiedni sposób, poza tym ją kochał, wiec idealizował, ale jak go zachęciła, to sobie nie żałował i wiedział gdzie ręce kłaść ;)- moje wrażenie ;)

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 20:58:34 - (814 dni temu)

Teraz w tym sezonie to ona już tylko myślała o june wedding i o zeszmaceniu jak najbardziej Damona, bo to ostatnia okazja. I właśnie nie dlatego Tyler zginął, bo by przeszkadzał Steroline (bo on już dawno im w niczym nie przeszkadza) tylko, żeby jeszcze bardziej zeszmacić Damona. Bo Tyler był jedyną ważną postacią z którą mogła tak postąpić. Wiadomo, ze szMatta nie ruszy, Ric ma bachory do wychowania, Jera Elena nie wybaczyłaby Damonowi (o ile ona kiedykolwiek wyjdzie żywa z tej trumny), a Tylera to i tak już nie było w serialu, ale nadal był ważny.

kolina - 25 styczeń 2017 o 20:57:47 - (814 dni temu)

Nah, ona po prostu chce jak najwięcej nowych rzeczy nawalić, a zabrakłoby jej 40 minut, gdyby chciała połączyć nowe ze starym xd

Dabien - 25 styczeń 2017 o 20:54:23 - (814 dni temu)

Tak samo zrobiła z Containment zrobiła, dobrze prowadziła, ale nie umiała sensownie tego zakończyć.

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 20:51:27 - (814 dni temu)

Najgorsze jest to, że Plec sama te dobre wątki pisze, a później wyrzuca je do kosza. Przecież ta kobieta ma jakąś autoagresje wobec swojej twórczości.

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 20:50:20 - (814 dni temu)

Ale to jest jeden z problemów Plec, że nie umie wykorzystać potencjału postaci i wątków, które sama tworzy. Przykładowo:

- daje Enzo z przeszłości Damona. Po jakimś czasie Enzo zaczyna się snuć jak smród po gaciach i nie wiadomo, co z nim zrobić, więc wymyślamy mu wątek, że mści się na Stefanie - WTF???

- mamy Alarica, który staje się bardziej potężny, niż Pierwotni. Alaric wraca w S6 i cholera wie, co z nim zrobić, więc w magiczny sposób sprawimy, że będzie znowu człowiekiem i to bez użycia lekarstwa - WTF???

- Valerie, postać z potencjałem, ma dużo lepszą historię ze Stefanem, niż Caro, więc wyślijmy ją na drzewo, niech nie staje na drodze do epickiej miłości.

- mamy w końcu diabła, który zamiast sam robić rozpierduchę to musi mieć do tego dwa popychadła, które przyprowadzają mu do piekła jakichś skończonych frajerów, którzy koło złych ludzi nawet nie stali.

- Stefan Rozpruwacz, raz zły, raz dobry, raz chce zabijać, raz nie chce.


Ale co tam, grunt, że możemy wykorzystać potencjał Steroszitu. O, chwile, Steroszit nie ma potencjału </3

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 20:42:34 - (814 dni temu)

Nie no tak naprawdę to chodziło o to, że po co mieli pytać Valerie skoro i tak nie miałby kto zagrać wybudzonej Eleny. A tym samym gdyby np. Val powiedziała, że ona nie potrafi tego zrobić to zamknęliby sobie furtkę na takie rozwiązanie. W sumie to nie wiem czemu np. bachory Caro nie mogłyby wyssać tego zaklęcia? Pewnie Caro im nie pozwala, bo przy Elenie znów byłaby tą drugą.

A co do Damona to w książce to Kat nie była jego pierwszą. Z tego co pamiętam to Stefan z zazdrością wysłuchiwał o podbojach miłosnych Damona jak był w wojsku na przepustce. No, ale tutaj nie muszą się wzorować książką.

Vivienne - 25 styczeń 2017 o 20:41:32 - (814 dni temu)

@Nyn - nie mogli jej zapytać, bo Niny nie ma i Elka nie może się obudzić ;/

@fly - jakby jeszcze z sezon, to może byśmy zobaczyli kto rozprawiczył Damona - i jak ;)))) - klaskam uszami i język na brodzie^^

kolina - 25 styczeń 2017 o 20:37:59 - (814 dni temu)

@Nyn, pomysł z odnalezieniem Val przez Ezno był Dabrien ;)
Ja tylko napisałam, że Val być może znalazłaby jakiś sposób na dotarcie do Stefana
I chyba Nora i ta druga też pomagały. Fakt, uciekły zanim młode wyszły z Caro, jednak coś tam pomogły

Dabien - 25 styczeń 2017 o 20:35:54 - (814 dni temu)

@Nyn bo oni nie myślą, z resztą uwierzyli, że jak Kai powiedział, że tak będzie to tak jest. W sumie nikomu raczej nie zależy na tym, by Elena się obudziła. Znając życie i szczęście Bonnie, nie pożyła by długo. Przecież już po trzech latach jej życie było zagrożone. Teraz tylko Enzo zależy na tym, by były rozdzielone, a jemu czasem zdarza się używać mózgu, a z Valerie miał na początku 7 sezonu dobre relacje ( szkoda, że to zaniechali), więc mogłaby mu pomóc.

flyhigh123 - 25 styczeń 2017 o 20:28:53 - (814 dni temu)

Nyn, bo tam nikt z bohaterów nie myśli, o scenarzystach nie wspominając ;p

Ja tam zawsze podejrzewałam, ze Kath nie mogła być "tą pierwszą" Stefana, bo on zbyt swobodnie sobie z nią poczynał w sytuacjach intymnych XD Zresztą nawet sama Kath zawsze mówiła, że to Damon był tym niewinnym, mimo że był tyle od Stefana starszy. Może Kath rozprawiczyła Damona, w sumie nigdy chyba nic o tym nie było (ostatecznie Damon zawsze był przegrywem ;p)

Jakby na to nie patrzeć, to Stefan z Valerie był dłużej w związku, niż z Caroline - ostatecznie spędził z nią 3 lata. I to był czas dość kryzysowy, w czasie którego zapewne mieli okazję się poznać z wielu perspektyw. Uciekali przecież przed Rayną no i spędzali ze sobą praktycznie 24/7 czas tylko we dwoje, a to zawsze jest wyzwanie dla dwójki ludzi, obojętnie ile by wcześniej ze sobą nie byli i jak by nie byli wcześniej zakochani. No i też w pewien sposób musieli sobie poradzić z tą traumą utraty dziecka, bo jakoś to na nich wpłynęło przecież. Tymczasem Stefan z Caro był może kilka miesięcy, w czasie których ani nie spędzili za dużo czasu sam na sam, a jeśli już, to pewnie tylko gruchali jak gołąbki. Jak tylko przyszło do jakiegoś życiowego zakrętu to Caro kładła na niego lachę albo rzucała w niego pierścionkiem. Świetny związek, same świetlane perspektywy, epic love, coś wspaniałego. Nic tylko cieszyć się z ich ślubu i klaskać uszami.

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 20:14:57 - (814 dni temu)

Plec nie zabiła Val tylko dlatego, że pomagała Caro w ciąży i przy porodzie. Ale @kolina ciekawy pomysł z tym, że Enzo mógłby odnaleźć Valerie by pomogła przy zaklęciu z Bonnie i Elenę. Pytanie dlaczego nie zapytali jej o to wcześniej?

Vivienne - 25 styczeń 2017 o 20:13:43 - (814 dni temu)

@hop - "Valerie nie powinni w ogóle wywalać. Wpasowałaby się lepiej niż Caroline. Ale wątpię, że ją dadzą. Plec bardziej obchodzi Steroid i Caroline niż fabuła ;/" - ŚWIĘTA NIEZBITA RACJA XDDD

I specjalnie dla Ciebie - się poświęciłam ;)))

7x05 - Damon powiedział do Stefana, że "Ta Val? Val, która Cię rozprawiczyła ... złamała Ci serce i... ?" a Caro kawałek później - "właśnie wysłałam Stefana żeby spędził dzień ze swoją first love", Damon kawałek dalej - "poznaliście się na jarmarku - racja - potem mieliście się spotkać na ławce w parku - kiedy się nie zjawiłaś (Val) zapisał 10 stron w pamiętniku, że słońce już nigdy nie będzie świecić tak jasno i jedzenie nie będzie smakować tak samo - tak czytałem - zniszczyłaś go", za kawałek Stefan do Val - "wywróciłaś moje życie do góry nogami. Odeszłaś"
7x04 "Stefan ona była twoją pierwszą miłością, a potem cię zostawiła, nie jesteś choć trochę ciekaw dlaczego?" - Caro do Stefa - on nie zaprzecza
7x03 to jedna wielka opowieść o ich miłości i jak Stefan cierpiał, że odeszła i ze nadal mu nie przeszło - że ma pretensje, że go zostawiła i nadal nie może się z tym pogodzić - nadal czasami siadywał na tej ławce,
7x04 wywala jej te pretensje, że go rzuciła i ma żal - nie jakby to było "nic" z przeszłości, ale jakby nadal go to bolało, ona mu mówi o dziecku i on mówi, że by chciał - z nią,
7x10 pisze do Damona w liście, że go zostawiła i świat jest coraz bardziej mroczny - bo to "kolejna osoba, na której mu zależało, a go opuściła" - to już było przy innych okazjach, ale o to chodzi w liście
7x06 Stefan chce zabić Juliana bo zabił jego dziecko i skrzywdził Val - nadal go to obchodzi, choć było to 150 lat wcześniej - jakby to była nic nie znacząca przygoda miłosna, to by tak nie reagował
Damon mu wywala na dokładkę, że to "Caroline miała być tą jedyną dla Stefana, a wcześniej wszyscy myśleli, że to Elena miała być jedyną miłością Stefana, a wcześniej Val - i co takiego jest w tych "pierwszych razach" - owszem ON nigdy nie powiedział, że ją kochał, ale nie było co do tego wątpliwości - wszyscy inni gadali "first love" i że cierpiał, bo go zostawiła - - to tak apropo łamania kanonu, że "wszystko zaczęło się w 1864 r."

Inna rzecz, że z Val Stefek wyglądał autentycznie - fajną parą byli, miło się na nic patrzyło i tam była chemia - w przeciwieństwie do Steroshitu - żal, że już jej nie ma - Val;p
Mogli by ją jakoś zagospodarować, ale niestety plan jest taki, że to Steroshit ma być ever i nic nie może się plątać po bokach, co by uwagę odciągało - dlatego potraktowano tak Taya - po chamsku - nie zasłużył, ale chodziło, by go zgnoić i umniejszyć - co tam Tay, jaki Forwood ;p tak samo Val - oparli na tej miłości i tym roku nowy kanon, stworzyli historię, a potem ją wykopali jak niepotrzebny śmieć - i "kogo obchodzi, gdzie jest Val" i "kto to jest Val" jak June Wedding na horyzoncie ;p

W porównaniu np. do Stalerie na Steroshit patrzy się jak na kazirodztwo (@Ada ;) - jakbym brata z siostrą oglądała - pod względem "wrażeń wizualnych" - wgle mnie nie kręcą, a raczej odruch wymiotny mam - takie np. Bonenzo - nie shippuje ich, ale przyjemnie się na nich patrzy - są uroczy i wyglądają autentycznie jako para, można się wzruszyć na ich widok,choć to nie moja bajka - ale fajna - a Steroshit to relacja w jednym stylu od s. 1
Caro na widok Stefana - "it's mine" (w myślach) - a do Stefana - "... w nocy jest całkiem super. Mogę ci pokazać ... jeśli chcesz" ;ppp
Stefan do Caro (pijanej ;p) - "you and me it's not gonna happen" - i wszystko w temacie! ;p
C: 1x01 "Dlaczego na mnie nie poleciał? Jak to jest, że faceci, którzy mi się podobają, nigdy na mnie nie lecą?... Elena się nawet nie starała, a on wybrał ją. Zawsze wszyscy ją wybierają. Do wszystkiego. A jak tak bardzo się staram (!!!) i nigdy nie jestem tą jedyną." Bonnie: "To nie są zawody Caroline" - Caro: "Właśnie, że są!!! (:O)" - i to jest początek big true love ever ;ppp - a zawody jak widać wygrała Caro - brawo ;ppp

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 18:38:00 - (814 dni temu)

Valerie nie powinni w ogóle wywalać. Wpasowałaby się lepiej niż Caroline. Ale wątpię, że ją dadzą. Plec bardziej obchodzi Steroid i Caroline niż fabuła ;/

kolina - 25 styczeń 2017 o 18:34:52 - (814 dni temu)

Caroline to co innego...
Może ktoś wpadłby na pomysł, że to ona (Val) coś zdziała ze Stefanem? W końcu, jak npaisła Dabien, jest heretyczką, na pewno miałaby jakieś asy w rękawie.

Dabien - 25 styczeń 2017 o 18:08:39 - (815 dni temu)

Tu akurat Valerie dałoby się fajnie wpleść do fabuły. Valerie jest heretyczką i pochodzi z sabatu Gemini, więc może zna zaklęcie, którym Kai związał Elenę i Bonnie. Enzo mógłby spróbować znaleźć Valerie i dowiedzieć się, jak przemiana Bonnie wpłynęła by na obudzenie się Eleny

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 17:55:47 - (815 dni temu)

A Caroline się przejmuje? Stefan olał Valerie dla Caroline, więc niech się nie dziwi, że ma go w dupie. Zresztą skąd ona miałaby o tym wiedzieć?
Poza tym najpewniej Plec zapomniała o jej istnieniu ;p

kolina - 25 styczeń 2017 o 17:44:13 - (815 dni temu)

W sumie tak trochę licho - niby kocha(ła?) Stefana, ale teraz, gdy kroczy po złej ścieżce jakoś się tym nie przejmuje...

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 17:28:09 - (815 dni temu)

Gdzieś wyjechała. Plec jej nie zabiła, żeby nie poświęcać jej zbyt wiele czasu, który mogła dać Caroline, ale nie wyjaśnili chyba dokładnie gdzie jest i raczej niestety nie wróci ;/

kolina - 25 styczeń 2017 o 16:39:55 - (815 dni temu)

Btw, opis 8x12
http://www.spoilertv.com/2017/01/t he-vampire-diaries-episode-812-what.html

kolina - 25 styczeń 2017 o 16:37:02 - (815 dni temu)

Mówiąc o Val, nikt nie wie, gdzie ona teraz jest, co nie?

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 16:19:16 - (815 dni temu)

Ja to odebrałam tak, że mu po prostu brakowało jakiejs bliskiej osoby i kiedy taka się pojawiła a potem odeszła, to trudno było mu się z tym pogodzić. No i kwestia tego, że go rozprawiczyla ;p. Wg mnie ona była dla niego wazna i mieli jakieś podstawy jakby do kochania się, ale spędzili ze sobą zbyt mało czasu.

Nynaeve - 25 styczeń 2017 o 13:31:52 - (815 dni temu)

Według mnie Stefan kochał Val. Jakby to było tylko zauroczenie to nie przeżywałby tak tego wtedy. Poza tym Val go rozprawiczyła, a to na pewno tez dla niego wiele znaczyło.

Fatima - 25 styczeń 2017 o 11:35:53 - (815 dni temu)

jak ja lubie tą minę Damona na smutnego pieska + rozczochrane włosy <3 <3 <3

hopeless_penguin - 25 styczeń 2017 o 7:34:44 - (815 dni temu)

Ja tylko pamiętam, że Val chyba powiedziała Caro ze byla jego pierwszą miłością, ale uznałam to za zwykłe znęcanie się nad nią, więc sie nie czepiam - nawet bardzo pochwalam XD.
Ja to traktowałam jako raczej takie zafascynowanir, zauroczenie. Nie miłość, no bo w końcu znali się jeden dzien XD. Ale ja lubilam Stalerie, milion razy lepsze od Steroida nawet jeśli psuli kanon. Miłości Steroida od 1x01 i "Caroline... You and me... That's not gonna happen" to psucie raczej nie przebije XD

Vivienne - 24 styczeń 2017 o 23:49:06 - (815 dni temu)

A i chyba podsunęła Caro, żeby se poczytała XD - ten pamiętnik ofc

Vivienne - 24 styczeń 2017 o 23:37:36 - (815 dni temu)

@hop - coś było, że to młodzieńcza miłość była (nie chce mi się szukać po odcinkach), ale że mieli razem uciec i on czekał na ławce, ona nie przyszła bo ją kochanek mamusi S. pobił i tym samym zlikwidował potomka Stefa, a Stef niczego nieświadomy deprechę załapał, co dzień na tej ławce siadywał i czekał, ona nie przychodziła i to mu ranę w sercu zostawiło niezabliźnioną - poza tym wypisywał do Damona w listach o tym "uczuciu" i w pamiętniku co go Val potem nosiła jak relikwię ;p

Vivienne - 24 styczeń 2017 o 23:33:26 - (815 dni temu)

w 6x15 jak Damon szykował się na pogrzeb Liz Stefan przyszedł się poradzić - bo nie był pewien, czy coś czuje do Caro, czy nie - i Damon mu powiedział, że "jakby czuł, to by nie pytał, bo by wiedział" i wtedy poleciał ten tekst "byłeś zakochany 2 razy w życiu Stefan - technicznie w dziewczynie o tej samej twarzy" - więc, że z Caro to "nie to" - bo tylko Kath i Elka były true

o Val - @Nyn XD - Damon z listów Stefana wiedział - i o ile nie było tematu do końca s. 6, to w s. 7 bez przerwy to wałkowali, jakby było cały czas na rzeczy i wszyscy o tym wiedzieli - Damon nawet wracał z wojny na przepustkę w 1863 r. bo Stef do niego napisał, że "rzuciła go dziewczyna, matka nie żyje, ojciec pije i go olewa i on jest taaki samotnyy" - i w trakcie powrotu Damon z tym kolegą randamowym (kuźwa nie wiem jak mu było) zaciukał 6 osób - 3 dezerterów konfederackich, babkę, matkę i córkę w jakimś domu i to był początek jego #wielkiej winy - nie przyznał się do tego i od tego czasu wypierał ze swego życia winę i wyrzuty sumienia, przez co robił się coraz bardziej złyy - taka jego cecha i to mu Stefek i duch mamuśki S (dwa Rippery - taka ironia ;p) wytłumaczyli jak był uwięziony w kamyczku ;p - taka historia

a i przypomniało mi się - co do wieku Stefana (też kanon niezbity - podane było na początku, że w 1864 r. miał 17 lat) - też skuche zrobili, bo matka S. zmarła w 1858 r., a Damon w retorsach (6x15)powiedział do Stefa - masz 10 lat, możesz płakać - jak 10?, jak 1864-17=1847 1847+10=1857 a nie 1858 ! 1847 + 11(!) = 1858!!! - no chyba, że matka zmarła na wiosnę/latem a Stef jest chyba z jesieni? - to może jeszcze mu brakło do urodzin - tak się tylko czepiam ;p ;)

Adria - 24 styczeń 2017 o 23:26:35 - (815 dni temu)

aa, ok, Nyn, dzięki. (biedny Damon, nawet na wojnie musiał znosić jego jojczenie...)

hopeless_penguin - 24 styczeń 2017 o 23:21:01 - (815 dni temu)

Ale było wprost powiedziane, że on ją kochał? XD

Nynaeve - 24 styczeń 2017 o 23:12:17 - (815 dni temu)

Stefan mu o niej pisał w listach i że go zostawiła i przeżywał bardzo ;p

Adria - 24 styczeń 2017 o 23:06:17 - (815 dni temu)

Ale chwila, bo ja nie oglądałam Valerie zanadto. A czy w 1863 to Damon nie był jeszcze na wojnie i w życiu nie dowiedział się o tej babce? I dlatego myśli, że tylko Kath i Elka to ukochane Stefana?

Vivienne - 24 styczeń 2017 o 22:47:03 - (815 dni temu)

1863 wziął się stąd, że nie było Niny, to nie można było zrobić retorsów do 1864 a ludzie retorsy lubieją i Juls też, a że się chronologią nie przejmuje, to wychodzi, jak wychodzi ;p
w 6x15 (już o wcześniej nie będę wspominać) - Damon mówi do Stefana: "byłeś zakochany 2 razy w życiu Stefan - technicznie w dziewczynie o tej samej twarzy (K. i E)" - a w s. 7 z dupy bierze się "wielka pierwsza miłość" do Valerie w 1863 r, i wgle 1863 r. - to tak apropo baboli i kocopołów

w każdym razie od s. 7 to od 1863 r. datuje się czasy nowożytne w TVD - wcześniej to 1864 był "pamiętnym rokiem", od którego "się wszystko zaczęło" - jak widać można zaczynać 2 razy, albo i kilka - dobrze, że serial się kończy, bo byłby sex z nieletnimi, jak by się tak jeszcze cofnęli - choć Stef i tak miał 16 l. w pamiętnym momencie ;OOO

o 1864 już NIE PAMIĘTAMY - TERAZ JEST 1863

Ten napis na tablicy może być też i w tym sensie, że Damon taki złyy, to w jego umyśle mu się pokazuje, że nie zasługuje na życie i umarł zawczasu z ulgą dla potomności - i dzięki temu jest lepiej (motyw z wigilijnej opowieści (już pisałam, że mi się kojarzy nieodparcie to włażenie do głowy Damona) - to chyba było już z 3 duchem, jak po dwóch wycieczkach Skrooge nie zrozumiał, co się do niego mówi, skruchy nie okazał i poprawy nie obiecał, to go ostatecznie śmiercią nastraszyli i pomogło ;p)- @fly - masz świętą rację - świat bez #winy Damona byłby taki "pięknyy"

@ Ada - też mam takie podejrzenia - tylko june wedding - bo to ucieleśnienie mokrych snów Juls - wszystko inne jak się nie zdąży, to się dopowie, co by się nie nakręciło, jakby był czas ;ppp ;///

patixx - 24 styczeń 2017 o 21:01:13 - (815 dni temu)

OOO to fajnie ze będą tak szybko napisy -- tematyki nie znam ale są różne filmiki no i cos tam juz sobie w głowie wyobrażam https://www.facebook.com/CWRiverdale/?fref =ts - tu masz te rożne filmiki i na yt znajdziesz :) nie mogę juz się tego doczekać <3

Fabienne - 24 styczeń 2017 o 20:54:58 - (815 dni temu)

Super, ale czy ktoś wie jaki zarys fabuły, jaka tematyka?

Dabien - 24 styczeń 2017 o 20:50:07 - (815 dni temu)

Dzień później, bo już się grupa tłumaczy zebrała.

patixx - 24 styczeń 2017 o 20:40:44 - (815 dni temu)

Fabienne ten nowy serial u nich ma premierę 26 stycznia :) ciekawe kiedy u nas będzie z napisami :)

flyhigh123 - 24 styczeń 2017 o 18:06:48 - (816 dni temu)

w 1863*

flyhigh123 - 24 styczeń 2017 o 18:06:29 - (816 dni temu)

Może serio chcą iść w wizję, że Damon umiera na froncie w 1963 roku, nigdy nie poznaje Katherine i tak dalej. Co by było gdyby... No cóż, znając życie to bez Damona i jego #winy świat byłby dużo lepszym miejscem. Pewnie nigdy nie powstałaby ideologia nazizmu ani bomba atomowa i już dawno istniałby lek na raka. No i Hilary wygrałaby wybory z palcem w odbycie dziesięć razy z rzędu.

Fabienne - 24 styczeń 2017 o 16:56:22 - (816 dni temu)

Przepraszam, że tak z innej beczki, ale czy orientuje się ktoś, o czym będzie ten nowy serial Riverdale??

Adria - 23 styczeń 2017 o 23:21:01 - (816 dni temu)

może Julie to wyjaśni w jakimś wywiadzie jak ją ludzie przycisną. ;ppp

(Wgl mam wizję, ona w 8x16 urwie wątki, starczy czasu tylko na june wedding, a jak ludzie będą się pultać, to w wywiadzie opowie, co zaplanowała np. dla Enzo i Bonnie czy kogo tam, ale że się nie zmieścili w czasie, a co za róznica, czy ktoś to obejrzy czy przeczyta ;p)

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 23:17:52 - (816 dni temu)

No nie wiem właśnie skąd im się wziął ten 1863? Może pomylili z tym jak Stefan spotkał Valerie?

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 23:14:32 - (816 dni temu)

Ada - bo może klasy powtarzał ;) - a zresztą wojna była, kto by tam o studiowaniu myślał ;)

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 23:11:08 - (816 dni temu)

w 1863 ;), to w 1864 miał - miałby 25;/

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 23:08:22 - (816 dni temu)

No z tej tablicy by wynikało, że Damon umarł w wieku 24 lat.

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 22:36:56 - (816 dni temu)

Bo kiedyś tak było - do pewnego momentu, że 7, potem namieszali tak, że już nie chciało mi się liczyć, bo raz wypadało, ze Damon z 1838, raz 1840, raz 1841 - zależy jakie daty podawali i lata do nich - potem Plec hejcili, ona się wkurwiła, bo się pogubiła i że "coś od niej chcą" - "matematyki" - jak ona "wolna artystka, o takich drobnostkach nie myśli"- potem było coś, że Lili zmarła w 1858 r. - Stefan miał 11 lat, a Damon 19 podobno - czyli o 8 więcej, w 7x07 w 1851 miał 12 (1839 ur. - to by się zgadzało z 1858, no i teraz na tej tablicy jest 1839 - co chcecie - to Plecoversum ;p
może i na wojnie Ada - choć na tyfus od wszy bardziej "zasłużenie" p też w sumie z wojny może być, a dla niego starczy ;p
pożyjemy do piątku - zobaczymy - może ;)

Adria - 23 styczeń 2017 o 22:28:16 - (816 dni temu)

@kolina - te 7 lat to był chyba w fandomie długi czas, jakoś to wyliczali, ze jak Steffy 17, a Damon "eternal stud" to 24, mi to też pasowało i zawsze w ff ich okreslałam na siedem lat różnicy, ale nie jestem pewna, czy to było potwierdzone gdziekolwiek kiedykolwiek.

Adria - 23 styczeń 2017 o 22:26:29 - (816 dni temu)

1863, może podczas wojny, nim uciekł od Konfederatów pod spódnicę Katherine? ;p

kolina - 23 styczeń 2017 o 22:22:37 - (816 dni temu)

A nie było przyadkiem wspomiane, że Damon jest 7 lat starszy od Stefana?

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 20:18:20 - (816 dni temu)

@fly - bo to alternatywna historia - jak by było na świecie bez Damona i jego #winy ;) ;p
nie dożył biedaczek 1864 i nie poznał Katherine - nawet to mu zabrali - słowem wszystkie laski Stefana ;/
a zresztą 1863 to teraz kanon i początek historii jak wiemy od s. 7 - co było wcześniej się nie liczy - jaki 1864 i jaka Katherine ? ;p
może i na tyfus ;) XD - bo na syfilis jeszcze nie miał szans chyba ;/

flyhigh123 - 23 styczeń 2017 o 19:54:41 - (816 dni temu)

Widać Plec się inspiruje Teen Wolfem - tam w ostatnim sezonie w końcu ujawniono imię Stilesa, a w TVD postanowili w końcu ujawnić datę urodzenia Damona. Jak kiedyś będę chciała poprawić sobie wynik matury z matmy to prześledzę wszystkie odcinki i sobie policzę, czy im się zgadzało, bo jakoś wątpię.

Z jakiej okazji Damon miał niby umrzeć w 1963, skoro Katherine była w MF w 1864? Może na tyfus, który jest przenoszony przez wszy, a wiadomo, że Damon od zawsze miał z nimi problem :/ Chyba mnie coś ominęło :(

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 18:46:20 - (816 dni temu)

Też właśnie miałam napisać, że poznaliśmy największą zagadkę i najbardziej chronioną tajemnicę tego serialu - datę urodzin Damona - i nawet zgadza się z 7x07 - 1851-12=1839 - hurra - udało im się nie skusić - może scenarzysta był trzeźwy tym razem ;p
może i fakt, że 1863 - wytarte i słabo widać, ale jak się dobrze przyjrzeć to chyba 6 nie 5 ;/
czyli będzie "co by było jakby D. dednął w 1863? ... - na pewno wszyscy się ucieszą ;/
i fakt - młody szMatt leje starego - ze zdjęciem sprawdziłam - młody na różowo i ten dzwonek chyba złożony już jest, bo widełki wystają ;/

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 18:35:40 - (816 dni temu)

Sorry - 1853 pomylił mi się z 1863 - mówiłam, że wymagam leczenia ;p

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 18:28:11 - (816 dni temu)

Na tablicy jest Damon Salvatore 1839-1863. Wreszcie znamy datę urodzin Damona.
I to chyba Damon tam wchodzi - to jego sylwetka. Ale jest też zdjęcie gdzie Bonnie jest w tym grobowcu z Tylerem. Czyli to wszystko (oprócz szMattów) dzieje się w głowie Damona.

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 18:16:33 - (817 dni temu)

@Nyn - chyba Liz - fakt - teraz dopiero zwróciłam uwagę - wcześniej z góry zakładałam, że to ojciec, bo to on ją kiedyś smażył - czyli zapowiada się ciekawie - powiem szczerze nie mogę się doczekać XD

szMatty się leją - w sumie nie ważne który, którego - oby tylko choć jeden nie przeżył, a najlepiej oba XD
Liz smaży Caro XDDDD - może za to, jak jej kwiatki kupowała przed śmiercią, za gżenie się nad trumną i za wieloletnie puszczanie xd - oby! - może, jak pisałam Damon się odgryza, a nie tylko daje czołgać!

A Damon wchodzi do krypty chyba i Bon coś tam robi - też chyba tam? - dotyka tablicy nagrobnej "DAMON SALWATORE - 1838/9(?) - 1853(?) ???? - znowu wracają do 1853? ;p

I co to za wampir, co ostrzegał Stefka przed grzebaniem w głowie Damona - nie pamiętam?

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 18:15:18 - (817 dni temu)

Sama wybrałam. Mnie się bardzo podoba :)

Claire - 23 styczeń 2017 o 18:10:44 - (817 dni temu)

Ale zachęcająca miniaturka :)

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 17:41:22 - (817 dni temu)

Z tego co udało mi się dojrzeć to młody szMatt kopie starego, a Liz przypieka Caroline. Wydaje mi się, że to Liz siedzi za nią z tyłu.

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 17:38:29 - (817 dni temu)

@fly "Bitwa szMattow, komu kibicować </3 biją się może o przywództwo we wsi :D" Jezu nie mogę :D :D :D

Tak sobie pomyślałam kto mi będzie takimi tekstami poprawiał humor jak TVD się skończy :/

Vivienne - 23 styczeń 2017 o 17:06:18 - (817 dni temu)

@hop - popieram w całej rozciągłości - Caro koniecznie w my official residence XDDD <3333 - tylko mnie by mogli na to leczenie psychiatryczne wziąć (Stef ma drugą "podpachę" ;)- ja też wymagam (leczenia), a poza tym bym się im przydała do terapii - Damonowi w szcz. ;)

@Nyn - święta racja - to szMatty/szmaty (:DDD) się leją - przez ten różowy (!) sweter nie zauważyłam i myślałam, że to Caro - mea culpa ;p - ale który bije którego - stary młodego? - bo tak mi wygląda ;/

@fly "o przywództwo na wsi" <33333 (tym razem piwem się ochlapałam - pisałam - daj ostrzeżenie ;) - może też o to, kto jest bardziej "dziedzicem" - młody, czy stary ;p

Damon zniszczył świetlaną przyszłość Nicki i na pewno mu to wypomni - jako odnaleziona cudownie "prawowita dziedziczka" jakie by miała teraz branie, a ile prochów na kredyt a konto przyszłej fortuny ;p

Damon molestował Liz w 1994 r. - no przecież - bo z nią pogadał i się uśmiechał zabójczo i jej się podobał - a mężatką była!!! i małą Caro - po powiedział, że słodka czy coś - już wtedy zbój planował, że ją przeleci - dobrze, że do prawie pełnoletności poczekał, choć nie wiem, czy Caro się tak na to zapatruje - ona na pewno to "przykre doświadczenie" wolałaby mieć za sobą dużo wcześniej - co jej Elka uzmysłowiła w 4x08 ;p

Damon może Liz nie zabił - przynajmniej nie bezpośrednio- choć wszystko jest możliwe, podobnie, jak wypadek Gilbertów jeszcze może pójść na jego konto - była MGŁA, było ślisko - a kto robi MGŁĘ??? - no właśnie! - za to na pewno przyczynił się do spalenia ostatnich słów Liz do Caro, bo ją wkurwił zamykając i to jeszcze z tym listem - no jego #wina
że Caro nie była przy śmierci matki - bo podrywała Stefka w kwiaciarni i w domku nad jeziorem, wyłączyła uczucia - bo Stefek nie chciał się z nią gzić nad trumną matki - to też #wina Damona - "bo Stefek, któremu Damon "odbił" Elkę był niezdecydowany" i Caro "nie miała wyjścia", musiała "uciec od tej traumy, że nikt jej nie kocha" i przez to zabiła ludzi i zmusiła Stefka do wyłączenia uczuć, potem Damon chciał go ratować i sprowadził mamusię S. i OD TEJ PORY WSZYSTKO CO SIĘ WYDARZYŁO W MF I OKOLICACH - TO NIEZBITA #WINA DAMONA - A CO SE ŻAŁOWAĆ ;P I SIĘ ROZDRABNIAĆ ;/

jakieś jeszcze pomysły ?

Cassandra - 23 styczeń 2017 o 13:49:26 - (817 dni temu)

Jeszcze się okaże, że Damon zabił Liz w S6, podał jej zatrute alko or smth

flyhigh123 - 23 styczeń 2017 o 12:19:20 - (817 dni temu)

Bitwa szMattow, komu kibicować </3 biją się może o przywództwo we wsi :D

Strach się bać, co oni wymyśla, skoro się okazało, że 2 odcinki temu to Damon sprzedał Stefana diabłowi a na balu MF było zupełnie inaczej, niż pamiętamy - ciekawe jak pozmieniaja te stare wątki. Jeszcze się okaże, że Damon molestował Liz juz w 1994 roku czy coś, a później kontynuował to na Caroline.

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 11:24:52 - (817 dni temu)

*Tam - miało być. Znaczy w zwiastunie Matt z ojcem się leje.

Nynaeve - 23 styczeń 2017 o 11:24:18 - (817 dni temu)

Tak się tłuką dwa szMatty (dwie szmaty) stary z młodym.

Moim zdaniem te wszystkie postacie będą tam gnić Damon, bo przecież właśnie to się teraz dzieje w jego głowie po włączeniu uczuć. A Liz mu wypomni, że jej córuni dał krwi jak zdychała - co sama Bonnie mu kazała zrobić, a potem chciała go za to spalić, że to jego wina, bo Caro zagryzła jakiegoś murzyna. No a Vicki będzie mu truła, że je zniszczył świetlaną przyszłość i już nie może ćpać i dawać dupy na cmentarzu. Teraz przyszła chwała jako członkini rodziny założycieli MF (tych prawdziwych) ją ominie.

hopeless_penguin - 23 styczeń 2017 o 8:23:54 - (817 dni temu)

A moze tak Stefan spali MF z wszystkimi na miejscu (Caro w rezydencji ofc ;D) po czym weźmie Damona pod pache i zwieje daleko. Następnie włączy człowieczeństwo i uda sie z Damonem na długotrwałe leczenie psychiatrycZne aby choć spróbować pozbyć się tej traumy. To juz jakieś zakończenie ;D

Vivienne - 22 styczeń 2017 o 23:40:17 - (817 dni temu)

albo mam jeszcze teorię - może jest tam w tej głowie Damona jak z tym kamieniem Feniksa - że Stef się szybko poddał i wylazł (no bo jak miał nie zostawić brata i nie uratować tylko siebie - w końcu on taki dobry, a Damon jest dla niego tylko balastem i kłopotem ;p), a Damon stawiał opór mamusi i wyrzutom sumienia, bo "to Damon" - i teraz też tak może być, że Bon i Caro próbują mu pomóc, ale on się nie daje i nie chce "uznać swoich win", bo to by pewnie miało pomóc, ale się stawia (cały Damon - tak trzymaj!) i jak ktoś do głowy wejdzie i próbuje go przekonać o jego niezbitej winie, czy czym tam, to on odpowiednio traktuje delikwenta - patrz - pali Caro - dlatego jest niebezpiecznie - a Stefan nie chce pomóc (choć może "jako jedyny", bo te próbowały i nic z tego ;p), tylko podejmuje wyzwanie, bo myśli, że w trybie Rippa się pobawi i jeszcze bardziej dokuczy Damonowi - tylko pewnie się przeliczy - tak mniemam, nie wiem czy mam podstawy, bo z Plec trudno oczekiwać żeby coś miało sens - ale w jej wypadku nieprzewidywalność i "zaskakiwanie" nie jest ani sztuką, ani cnotą - tylko szajsem ;p

Vivienne - 22 styczeń 2017 o 23:27:47 - (817 dni temu)

I ja się dopisuję do akcji wspierania spalenia MF do gołej ziemi XDDD - dokładam na benzynę i inne materiały łatwopalne - tylko dajcie znać ile i gdzie to wysłać ;)
A tak btw - to jest od dłuższego czasu najlepszy i wgle ok. tekst, jaki słyszałam z ust Stefka - jak go nie lubię ostatnio, to tym akurat mnie kupił - tak trzymaj Stef i niech cię nic od tego nie odwiedzie XDDD

@fly - znowu zgoda - zawsze wiedziałam, że w Stefanku drzemią ukryte "talenty" - po mamusi już wylazły, a po tatusiu właśnie wyłażą - ostatnio bez przerwy wali Damona - a ten jak ta cipa, daje się tłuc bez dania racji - no kuźwa weź ty się człowieku ogarnij i odwiń się, a najlepiej wpieprz mu ty - jak za starych dobrych czasów - czemu się tak daje?!!! ;O

poza tym, jak mi się dobrze wydaje (a nie wiem, bo słabo widać), to Caro kogoś kopie i to chyba jest Damon? - czyli koniec dobroci dla ubogich... wszarzy ;p - prawdziwa natura zwycięża - no chyba, że to tatuś ;/

też mi się nasunęło, że co tam Stefek robi, skoro jest Rippach i ma w d. brata a gra tylko na siebie, to mu lepiej w tej sytuacji, bo wiadomo, że nikt mu dupy truł nie będzie (Caro się nie liczy) - ale może odpowiedzią jest ten dialog ze zwiastuna - od zd. 1 do 4. - że Stefek nie chce, ale jest jedynym ratunkiem, Caro i reszta go będą namawiać, a on się zgodzi, bo coś tam w głowie Damona może się wydarzyć ("brzmi niebezpiecznie. Podoba mi się.") - oczywiście pewnie Stefek nie ma zamiaru pomagać, tylko jeszcze bardziej popsuć, ale to może się obrócić przeciwko niemu, bo może przy okazji Damon go z trybu Rippacha wyciągnie - w nast. odcinku już nic o Rippie nie ma, tylko, że razem coś robią dla Cada

Fajnie by było, jakby te duchy nie czołgały, tylko przyszły pomóc, ale pewnie nie ma na co liczyć, bo wiadomo - #wina Damona wiecznie żywa ;/ pffff - męczące to już

A gdzie Ty się logiki po Plec spodziewasz? ;p

Nikki02 - 22 styczeń 2017 o 21:24:39 - (817 dni temu)

@Fly No właśnie. Sama mogę kupić jeszcze parę litrów benzyny.

flyhigh123 - 22 styczeń 2017 o 19:24:47 - (817 dni temu)

Stefan chyba czerpie z mądrości swoich starych, wszystkie problemy najlepiej rozwiązać solidnym wpieprzem. Wpieprz jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodził, a jest znakomitym lekiem na całe zło XD Biedny Damon, aż mi go żal, no bez przesady :< Ciekawe tylko, czy faktycznie te postacie z poprzednich sezonów wrócą tylko po to, żeby po nim jeździć, bo wtedy to nie ma sensu, jeśli to ma mu pomóc. Bardziej logiczne byłoby, gdyby próbowali mu udowodnić, że ich śmierć jednak nie była do końca przez niego, skoro chcą mu poprawić samopoczucie i przywrócić do normalności. Zresztą, co ja chrzanię, #winaDamona musi być, bez tego rozpadnie się cała misternie budowana fabuła całego S7 i S8 </3

Przypomniał mi się ten odcinek w S6, gdy Stefan pokazywał Damonowi jego życie bez Eleny. Wtedy też mi go było żal, ale Stefek miał wtedy sporo racji. Ciekawe tylko, jak go przekonali do tego, żeby postarał się pomóc Damonowi, skoro Stefan rzekomo na wszystko gdzieś? #DefanFeelings

Na jaki adres trzeba wysyłać Stefanowi benzynę i zapałki do podpalenia tej wiochy???

patixx - 22 styczeń 2017 o 16:10:17 - (818 dni temu)

https://www.youtube.com/watch?v=LLxMRyDr39 A
- zapraszam wszystkich na nowy odcinek - Delena <3

Vivienne - 22 styczeń 2017 o 16:07:30 - (818 dni temu)

@dziewczyny i chłopaki ;) - sikam ze śmiechu ;)))0

ja stawiam na Sammyego - to taka ważna postać w życiu Damona była przecież ;p - matka z ojcem (ciekawe którą jego wersję by wybrali - tego czarnego, czy białego ;p), Vicki, Lexi - wypomni mu, że ją niedoruchał (sorry - musiałam), Liz - wiadomo - jak się pojawi, to tylko po to, żeby zacytować z pamięci spalony listo do Caro, powinna jeszcze się Kelly pojawić i mieć pretensje, że jej córkę przemienił, a nie ją - ona by ten wampirzy potencjał lepiej spożytkowała niż ta gówniara, Carol L. - bo też nie zażyła sexów i się przyjdzie upominać, ojciec Caro - bo go widać i babka Bon (bo Dzień Babci ;p) - dobrze, że o Tayu nie zapomnieli, bo przecież taki mało ważny ;p

"zerwania" związku Bon i Jera nie skomentuję ;ppp

i tak - wszystkie #winy Damona będą pewnie wyciągane - nawet takie, o jakich nikomu się nie śniło - ale od czego "wyobraźnia" i "kreatywność" Plec ;ppp

mam tylko nadzieję, że jak Damon mówi do Stefa - "To nie ja. To ty." - to mu się odwija i wywala, że nie #wina Damona, ale #wina Stefana - nadzieja matką głupich ... ;((((

po ostatnim odcinku miałam nadzieję na następny fajny, ale tego chyba strach się bać - to będzie coś w rodzaju "Wigilijnej Opowieści" parada duchów symbolizujących wyrzuty sumienia ;/ - mało zachęcające - a już było tak fajnie

a - i Stefek - TAK, TAK, TAK - SPAL TĘ DZIURĘ - to by był epic koniec - tylko ogień może oczyścić tę patolę, co z niej Plec zrobiła - do gołej ziemi XDDDD

Dabien - 22 styczeń 2017 o 14:28:36 - (818 dni temu)

@Adria Lexi pojawi się na ślubie Steroida, będzie drużbą Stefana, a Vicki jest symbolem winy Damona, ją skrzywdził jako pierwszą. A Jer ma tylko mięśnie.

Adria - 22 styczeń 2017 o 14:05:44 - (818 dni temu)

@Dabien - a widzisz sensowny powód, by pojawiła się np. Lexi czy Vicki? To już chyba lepiej popatrzeć na mięśnie Dżera. ;D

Doviko - 22 styczeń 2017 o 13:53:59 - (818 dni temu)

Średni ten zwiastun :\
Teksty Stefa na plus, ale pewnie w odcinku i tak wypadnie to gorzej.
Sam zwiastun przypomina mi ten odcinek z siódmego sezonu, gdzie też wszystko kręciło się wokół Damona, bo był zamknięty w tym kamieniu... W każdym razie nie nastawiam się na cuda.

Dabien - 22 styczeń 2017 o 13:35:42 - (818 dni temu)

Nie widze jakiegoś sensownego powodu dla którego Jer miałby się pojawić, ale chciałabym w sumie zobaczyć jego reakcje na to, że Bonnie jest w związku z Enzo.

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 13:21:37 - (818 dni temu)

@Dabien Bonnie powiedziała Jerowi przez telefon tzn. nagrała mu się, żeby nie wracał, bo ona jest już inna niż kiedyś. I to było chyba zerwanie według Plec.

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 13:20:13 - (818 dni temu)

Liz i Tyler są na nowych zdjęciach promujących. Na stronie ich jeszcze nie ma. O Vicki czytałam, że niby ma być (nic oficjalnego), a zdjęcie babcie Bonnie było zza kulis. No i Plec powiedziała, że zobaczymy w tym odcinku wiele znajomych twarzy.

harry92 - 22 styczeń 2017 o 13:00:14 - (818 dni temu)

Gdzie jest babcia Bonnie, Viki, Liz? I skąd to info że będą w odcinku? ;p

Dabien - 22 styczeń 2017 o 12:55:39 - (818 dni temu)

Bonnie od trzech lat zdradza Jera z Enzo. Nieładnie Bonita.

Cassandra - 22 styczeń 2017 o 12:54:18 - (818 dni temu)

No właśnie oni nawet nie zerwali, ich związek został po raz urwany i nawet na dobrą sprawę ich związek się nie zakończył...

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 12:37:24 - (818 dni temu)

Nie lubiłam Beremy, ale to ich zerwanie to było niedorzeczne. Jeremy na koniec ratował jej życie, a potem sobie po prostu wyjechał i nawet nie wrócił kiedy ona już była w normalnym świecie. Tzn. wrócił by pożegnać Eleną i nawet z Bonnie nie porozmawiał.

Dabien - 22 styczeń 2017 o 12:20:56 - (818 dni temu)

@Cassandra Sammy to indyk Damona, który został zamordowany i zjedzony.
Bonnie chyba nie pamięta kim był Jeremy. Teraz jest zakochana w Enzo i poza nim świata nie widzi.

Cassandra - 22 styczeń 2017 o 12:20:03 - (818 dni temu)

Aa, już pamiętam tego indyczka XD Dzięki

patixx - 22 styczeń 2017 o 12:19:14 - (818 dni temu)

O jeju czekam <3

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 12:17:27 - (818 dni temu)

@crazolka Cały 7 i 8 sezon na tym się opiera. Dziwne, że Plec nie reżyseruje tego odcinka.

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 12:16:45 - (818 dni temu)

I ojciec mu go kazał zabić i zjeść.

crazolka - 22 styczeń 2017 o 12:16:37 - (818 dni temu)

Ohh ,biedny Damon wszyscy będą go męczyć.

crazolka - 22 styczeń 2017 o 12:15:31 - (818 dni temu)

Sammy to był ulubiony indyk Damona kiedy był dzieckiem ;)

Cassandra - 22 styczeń 2017 o 12:07:53 - (818 dni temu)

Kim jest Sammy?
No tak, o Jeremim dosłownie nikt nie wspomina. Nawet Bonnie, która przecież była w nim taka zakochana, że oddała za niego swoje życie...

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 12:00:34 - (818 dni temu)

Gość specjalny odcinka: Sammy ;p

hopeless_penguin - 22 styczeń 2017 o 11:55:16 - (818 dni temu)

Oglądam tylko dla Sammiego ;DD

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 11:48:45 - (818 dni temu)

To dziwne trochę, ale nic nie ma o Jeremim. Nawet na pogrzebie Tylera się nie pojawił. Może są skłóceni z Plec albo za dużo sobie zażyczył za pojawienie się na 5 minut.

Lexi będzie na bank i Lily. I jeszcze Papa Salvatore mu rozkaże zjeść ponownie Sammiego ;p

Spoiler: Sammy też ma się pojawić i oskarżyć Damona, że go zabił i zjadł.

Cassandra - 22 styczeń 2017 o 11:44:53 - (818 dni temu)

I Jenny, i Anny. I Jeremiego, wiadomo coś o pojawieniu się Jeremiego?

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 11:40:22 - (818 dni temu)

A już wiem przecież to będą wszystkie winy Damona pokazywać, więc Vicki, Tyler, babcia Bonnie, bo umarła otwierając grobowiec (wina Damona także), i pewnie Liz mu będzie wytykać jak traktował jej córeczkę. A nawet jest scena jak tatuś przypiekał Caro - to też już przeszło na winę Damona?

hopeless_penguin - 22 styczeń 2017 o 11:39:14 - (818 dni temu)

Jeszcze tylko Lexi i Lily brakuje xd

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 11:35:00 - (818 dni temu)

@Hopeless_penguin Dobre ;p

@Dabien Bonnie spotka swoją babcię w głowie Damona? To ciekawe. Jak zwykle liczyłam na fajny odcinek z Damonem, a szykuje się kupa. I ponoć jeszcze Vicki ma tam być.

Dabien - 22 styczeń 2017 o 11:28:52 - (818 dni temu)

@Nyn Bonnie ponoć spotka tam swoją babcie to może Caroline spotka swoją matkę

hopeless_penguin - 22 styczeń 2017 o 11:24:08 - (818 dni temu)

Żeby przekazać Damonowi treść listu do Caroline ;ppp

Nynaeve - 22 styczeń 2017 o 11:10:20 - (818 dni temu)

W tym odcinku będą Tyler i Liz, bo są na nowych zdjęciach promocyjnych. Rozumiem, że Tyler ma pretensje do Damona, ale co chce od niego Liz?

P.s. Tam powinno być "Sybil mówi, że on jest jedynym, który może to naprawić."
Nie wiem dlaczego to zostało zmienione w tłumaczeniu, które wysłałam.

anetiii19 - 22 styczeń 2017 o 11:00:41 - (818 dni temu)

Odcinek skupi się na Damonie każdy sobie pewnie wejdzie to jego głowy nie zazdroszczę mu ;p oby był dobry dla mnie każdy odcinek jest dobry jak widzę przez nawet ułamek sekundy jak coś robią Caro ;) teraz będzie przypalana pewnie w głowie Damona ale zawsze coś :)

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się | Zapomniałeś hasła?

Znajdź nas na Facebooku

Demotywatory
Demotywatory

Polecamy
angielski dla dziecinauka dla dzieci
outfitypaznokcie
dobijacze
smieszne koty

Reklama



Powrót do góryKontaktCopyright © 2014-2019 VampireDiaries.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.