Zwiastuny 6.10 - Christmas Through Your Eyes

Mia    5 grudzień 2014    105

Stacja CW opublikowała zwiastuny odcinka 6.10 - Christmas Through Your Eyes.


Elena: Jemioła. Jak sprytnie.
Damon: Znaleźć Kaia. Zabić Kaia.
Elena: Wiesz, że właśnie wypowiedziałeś wojnę, prawda?
Enzo: Pomożesz mi usunąć z życia Stefana każdy strzęp szczęścia. No i jeszcze... Wesołych Świąt!



Elena: Jemioła. Jak sprytnie.
Kai: Pewnie miło jest spędzić święta z rodziną.
Damon: Znaleźć Kaia. Zabić Kaia.
Elena: Wiesz, że właśnie wypowiedziałeś wojnę, prawda?
Alaric: Skończmy to.
Enzo: Pomożesz mi usunąć z życia Stefana każdy strzęp szczęścia. No i jeszcze... Wesołych Świąt!


tvd, 6.10, Christmas Through Your Eyes, zwiastun, promoKategoria:VampireDiaries > Zwiastuny


Napisz komentarz

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.


Komentarze (105)
salva - 11 grudzień 2014 o 13:07:38 - (1825 dni temu)

Czemu Enzo się tam mści na Stefanie? Za Caro? Że woli Stefka a nie jego?
Myślę, że ma więcej powodów, żeby się zemścić na Damonie a tego nie robi.

paatty - 9 grudzień 2014 o 21:05:49 - (1827 dni temu)

mimo że jest the orginials to brakuje mi w TVD postaci Klausa :P

_Ianowa_ - 9 grudzień 2014 o 18:58:05 - (1827 dni temu)

Ja Go lubię, bo ma właśnie w Sobie coś ciekawego i intrygującego. Wg. mnie teraz jedna z najlepszych postaci. Zawsze byłam fanką Beremy a teraz chce scen Bonnie & Kai :D

Tina - 9 grudzień 2014 o 16:40:08 - (1827 dni temu)

Mnie jednak intryguję Kai. Mogliby pociągnąć ten serial specjalnie dla tej postaci. Taki nie grzeczny chłopak :P

_Ianowa_ - 9 grudzień 2014 o 14:57:42 - (1827 dni temu)

Powinnam użyć słowa , sprowokować, :) Masz rację, ale właśnie chodziło o to, że są i tacy i nie warto uwierz.

sarita - 9 grudzień 2014 o 14:19:21 - (1827 dni temu)

@Ianowa ja się nie daje prowokować tylko denerwuje mnie fakt że niektórzy narzucają swoje zdanie że oni wiedzą lepiej i mają rację a właśnie nie uszanują zdania innych.

Wampirka15 - 8 grudzień 2014 o 20:43:30 - (1828 dni temu)

Hmmmm ja myślę, że to nie chodzi o grę aktorską, bo uważam, że zarówno Nina (która zagrała Katherinę, Tatię, Amarę i Elenę) jak i Paul (który zagrał Stefana, Silasa i Toma) świetnie odegrali swoje role, w każdej z tych postaci. Tylko problem polega na tym, że dziewczynę idzie jakoś inaczej ucharakteryzować (odpowiedni makijaż, fryzura), a z facetem jest ciężej (dlatego prościej odróżnić np. Elke od Katherine niż Silasa od np. Toma, aczkolwiek ja umiem doskonale ich odróżnić, bo każdy ma inny charakter). ;)


aqatka - 8 grudzień 2014 o 19:25:34 - (1828 dni temu)

Ja tam wolałabym porozmawiać o nowym odcinku, a nie porównywaniu Stefana do Silasa. Bez przesady.

_Ianowa_ - 8 grudzień 2014 o 18:34:19 - (1828 dni temu)

@sarita, nie daj się prowokować ;) mówię Ci, niektórzy nie potrafią uszanować czyjegoś zdania i nie obrażać innych.

sarita - 8 grudzień 2014 o 11:40:05 - (1828 dni temu)

@buffy a czego akurat mnie się czepiłaś widzę że tu wiele osób ma różne zdania na temat Silasa i Stefana no ale ty akurat mnie się musiałaś uczepić.

sarita - 8 grudzień 2014 o 11:36:01 - (1828 dni temu)

@buffy wiem co to aktorstwo i nie pozwolę się obrażać , ja ma na temat Silasa i Stefana inne zdanie i widze że ty też .A tak pozatym to ja nie potrzebuję porządnego słownika.

ange31 - 8 grudzień 2014 o 9:58:22 - (1828 dni temu)

Stefan vs Silas? O widzę poważna dyskusja. Nie wiem jak inni, ale ja odróżniałam ich zawsze. Silas miał wspaniałe poczucie humoru, czego nie można powiedzieć o wiecznoe nadąsanej psicie Stefanie. Poza tym jego ironiczny uśmieszek był zabójczy i jak się nad tym głebiej zastanowie to lubiłam tego skurczysyna :-)

buffy - 8 grudzień 2014 o 7:11:00 - (1828 dni temu)

Serio? Dla CIEBIE Silas to Stefan? Jeśli po obejrzeniu tego ciągle TAK to współczuje.

https://www.youtube.com /watch?v=OCOc2kxmriA

buffy - 8 grudzień 2014 o 7:07:52 - (1828 dni temu)

@sarita - To w takim razie nie wiesz co to aktorstwo, bo Paul świetnie odegrał Silasa i było widać różnicę między nim a Stefanem, bo Stefan się tak nie zachowuje, mam na myśli to że nie krzywdzi innych wokół tylko po to by dostać to czego chce. Równie dobrze można ująć iż Nina także zawaliła bo Elena & Amara są takie podobne do siebie.

LoveSalvatore - 8 grudzień 2014 o 0:12:26 - (1828 dni temu)

@_Ianowa_ Zgodzę się z Tobą, Bonnie tyle razy się dla nich wszystkich poświęcała, a oni teraz zamiast jej pomóc to obwiniają Damon'a. On chyba jako jedyny naprawdę robi coś w tej sprawie.

Annie1602 - 7 grudzień 2014 o 23:15:28 - (1829 dni temu)

nie tyle chodzi o watek Silasa, ktory i tak ie był zły, tylko o samego Silasa, teksty, miny :D facet byl fajny

_Ianowa_ - 7 grudzień 2014 o 21:42:47 - (1829 dni temu)

@sarita- musiało być odwołanie do ,, delenowców,, by nawet w takiej sytuacji w jakikolwiek sposób urazić fanów tej pary ;)
Właśnie, dobre porównanie. Oglądając Ninę np. w roli Eleny i Kath widać ogromną różnice. W sposobie poruszania, mówienia itd. Przy Stefanie i Silasie tego nie było.

sarita - 7 grudzień 2014 o 21:40:44 - (1829 dni temu)

Sorki miało być też myślałam że zobaczę Paula w innej roli ale nie poradził se jako Silas.

sarita - 7 grudzień 2014 o 21:39:12 - (1829 dni temu)

@buffy a co mnie obchodzi zdanie Delenowców nie obrażając ich oczywiście zgadzam się z Ianowa Silas niewiele różnił się od Stefana.Też miałam nadzieję że zobaczę Stefana w innej roli no ale cóż nie poradził se jako Silas.Co innego Nina która genialnie zagrała 3 różne postacie i było widać te różnice .

_Ianowa_ - 7 grudzień 2014 o 21:37:53 - (1829 dni temu)

Paul wg. mnie najlepiej sprawdzał się w roli rozpruwacza.
Co do Silasa, najpierw tyle szumu wokół jego postaci a w sumie jego wątek taki średni.

amazonka1989 - 7 grudzień 2014 o 21:35:05 - (1829 dni temu)

chyba umrze matka Caroline

Annie1602 - 7 grudzień 2014 o 21:12:35 - (1829 dni temu)

Ano własnie Silas to nie Stefan i odwrotnie :D Chce Silala :( szkoda, ze go ubili.

buffy - 7 grudzień 2014 o 21:07:40 - (1829 dni temu)

sarita - to w takim razie źle oglądasz, bo Silas to zupełne przeciwieństwo Stefana, nawet delenowcy Ci to potwierdzą.

_Ianowa_ - 7 grudzień 2014 o 21:07:39 - (1829 dni temu)

Miałam na myśli, to że nie wiele różnił się od Stefka ;) miałam nadzieję zobaczyć Paula w innej wersji, a średnio to wyszło.

Katherinexdd - 7 grudzień 2014 o 20:18:59 - (1829 dni temu)

Będzie się działo w tym odcinku :D

_Damon_ - 7 grudzień 2014 o 19:02:20 - (1829 dni temu)

Ja Silasa lubilam, Amara z nim tez nie byla glupia :D

_Ianowa_ - 7 grudzień 2014 o 16:38:03 - (1829 dni temu)

ot to @sarita. Silas nie zbyt wypalił w TVD.

Tempest - 7 grudzień 2014 o 15:23:00 - (1829 dni temu)

Widzę, że nie tylko mi przeszkadza krystalizowanie Stefana. Nie mówię, że ma być potworem, ale nie zapominajmy o tym, co zrobił, skoro innym postaciom wszystko wypominamy. Po tym ułamku jestem już prawie pewna, że zabiją Liz. Szkoda, czy wszystkie postaci w tym serialu są już sierotami?

sarita - 7 grudzień 2014 o 14:31:09 - (1829 dni temu)

@buffy tak naprawdę uważam że jak Paul grał Silasa i Stefana rzadnej różnicy w tych postaciach.Silas jakie to moje życie jest do kitu chce się połączyć z moją miłością i tak samo Stefan jakie te moje życie jest udręką.

ewakaaaa - 7 grudzień 2014 o 13:08:32 - (1829 dni temu)

#damaro

ewakaaaa - 7 grudzień 2014 o 13:08:11 - (1829 dni temu)

Hahaha @GoneGirl &Damaro !

Menevieve - 7 grudzień 2014 o 12:17:57 - (1829 dni temu)

Defan, hahaha.

GoneGirl - 7 grudzień 2014 o 9:57:34 - (1829 dni temu)

Szykuje się Defan, Delena i Damaro <3 Kocham to :)

ooo - 7 grudzień 2014 o 9:50:21 - (1829 dni temu)

Defan <3

tofifi - 7 grudzień 2014 o 8:00:32 - (1829 dni temu)

Tak to było bezcenne i nawet Elce się chyba spodobało;)a Bamon jest uroczy

buffy - 7 grudzień 2014 o 1:51:20 - (1829 dni temu)

Mnie się spodobało jak Damon pocisnął Elenie że robi to dla Bonnie, a nie dla niej. Jej mina - bezcenna.
W sumie D zasługuje na kogoś takiego jak B, poza tym oglądając ich razem nie ziewałam z nudów, nie to co przy delenie.

buffy - 7 grudzień 2014 o 1:49:56 - (1829 dni temu)

sarita - Tobie z kolei przydałby się PORZĄDNY słownik :).

buffy - 7 grudzień 2014 o 1:49:25 - (1829 dni temu)

sarita - To trochę dziwne wyobrażać sobie Stefana jako Silasa. Naprawdę oglądając Silasa miałaś wrażenie że to Stefan? Bo wiesz to dwie kompletne różne osoby.

sarita - 7 grudzień 2014 o 0:37:12 - (1829 dni temu)

Stef jest fajny jak nie jest z Eleną i też mi się podobał w duecie z Klausem , no ale niech nie udaje świętoszka bo nim nie jest i niech dadzą mu pożądny wątek.

sarita - 7 grudzień 2014 o 0:34:35 - (1829 dni temu)

Elena jakoś nie umiała udawać Katherine ,Kath dobrze umiała udawać Elenę że czasem bohaterowie nie mogli odróżnić czy to Elena czy Kath.Natomiast w 4x18 gdy Elena poszła na te tajemnicze spotkanie z E udając Kath co potem się okazalo że E to Ellijah to szybko się zorientował że to Elena nie Kath.

tofifi - 7 grudzień 2014 o 0:28:48 - (1829 dni temu)

Stefana bardzo lubilam ogladac w duecie z Klausem i Katherine, teraz to zdeczka wieje nuda;)co do Niny to grała tak ze dokładnie rozróżniano się czy to Elena czy Katherine tak ze brawo dla Niny

sarita - 6 grudzień 2014 o 23:49:41 - (1830 dni temu)

Damon to już dawno powinien pocisnąć Elence że kocham cię , ale nie wszystko się musi sprowadzać do ciebie.

sarita - 6 grudzień 2014 o 23:46:54 - (1830 dni temu)

Mnie jedynie tylko Nina przekonała do siebie jak zagrała 3 różne postacie .Ma się wrażenie gra je jedna aktorka a jednak widać róznice w graniu.Co do Paula to nie poradził se grając inne postacie nie wiem miałam wrażenie że i tak ciągle ogladam Stefana.

sarita - 6 grudzień 2014 o 23:42:25 - (1830 dni temu)

Co do Jera to z jednej strony mnie wkurza bo użala się nad sobą a sam by znalazł sposób na wydostanie Bonnie a tylko zwala winę na kogoś .A z drugiej strony dobrze pocisnął Elence która się uważa za ósmy cud świata że se nie robi zbytniej nadzieji a i tak kij z tego wyjdzie.Natomiast niemiłosiernie wkurzyli mnie Ric i Tyler serio stawiają laski które poznali ledwo 2 tyg temu ponad wszystko nad Bonnie i szansę wydostania jej stamtąd.A Ric co nie pije już werbeny bo taki pewny że Damon czy Elenka nie zauroczą go.

ElenaGilbert - 6 grudzień 2014 o 23:00:52 - (1830 dni temu)

@buffy Dokładnie! :)

ElenaGilbert - 6 grudzień 2014 o 23:00:08 - (1830 dni temu)

Mnie Jeremy strasznie irytuje, żadnego pożytku z niego nie ma. Tylko się snuje i tyle :/

buffy - 6 grudzień 2014 o 22:59:26 - (1830 dni temu)

Ja uważam że Paul Wesley & Nina Dobrev są świetnymi aktorami. Mało kto dałby radę zagrać tyle postaci, a oni sobie z tymi poradzili i to fachowo, bo każda inna :).

_Ianowa_ - 6 grudzień 2014 o 20:48:06 - (1830 dni temu)

Prawda by była taka, że Damon dostaję po tyłku bo chce jej pomóc, chyba jako jedyny. A Bonnie ratowała ICH wszystkich. Gdzie Caro ? gdzie Rick ? Gdzie Jeremy ? Ten to tylko narzeka i zwala winę na innych.

gabi1991 - 6 grudzień 2014 o 20:33:45 - (1830 dni temu)

dobrym aktorem w tvd był jomo i daniel i jeszcze babka gfajaca ester

buffy - 6 grudzień 2014 o 19:46:42 - (1830 dni temu)

Allie - Ian też nie jest jakimś wybitnym aktorem, ciągle te same miny, nudny jest, nawet nudniejszy niż Matt.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 19:44:29 - (1830 dni temu)

Moim zdaniem z Bonnie robią trochę za bardzo męczennicę. To było fajne, ale bez przesady. A Elenka jest po prostu zwykłym samolubem i tyle. Jak dla mnie to jedna z najgorszych postaci w serialu. Plus tylko za świetną aktorkę, Nina <3

aqatka - 6 grudzień 2014 o 18:53:09 - (1830 dni temu)

Kiedy będą napisy?

cami_angel - 6 grudzień 2014 o 18:40:10 - (1830 dni temu)

Żal mi Bonnie ona tyle zrobiła dla wszystkich a wszyscy dla niej ?? Damon jako jedyny jest naprawdę zaangażowany w pomoc jej. Elena myśli samolubnie, że on to tylko robi dla niej beznadzieja... wkurza mnie, że psują mi Delene poprzez jej dziwne zachowanie a Damona mi żal, że wiecznie musi za nią latać, biegać i starać się...

agniesszka19991 - 6 grudzień 2014 o 17:54:22 - (1830 dni temu)

Może w końcu coś się rozkręci ... ;D

sarita - 6 grudzień 2014 o 17:42:37 - (1830 dni temu)

Pozatym mi chodziło o lojalność Bonnie wobec Eleny dużo dla niej zrobiła i zarazem poświęciła , a ta nawet nie szukała sposobu by wyciągnąć stamtąd Bonnie i Damona .I teraz wielce jak Bonnie żyje chce ją wyciągnać a ta poczuje się przez nią oszukana .

sarita - 6 grudzień 2014 o 17:35:48 - (1830 dni temu)

A co to ma do rzeczy że Elena była bardziej normalna od Caro jak były jeszcze człowiekiem.Były przyjaciółkami ale to zawsze Elena byla faworyzowana.

ElenaGilbert - 6 grudzień 2014 o 17:31:43 - (1830 dni temu)

@sarita Bonnie niechętnie robiła pierścień dla Caro, ponieważ to było krótko po tym jak jej babcia zmarła przez wypuszczenie wampirów z grobowca. Poza tym Caroline zabiła tego wolontariusza i Bonnie bała się, że znów kogoś skrzywdzi. A Elenie zrobiła pierścień z zawczasu chyba dlatego, że ta była bardziej rozgarnięta i rozsądna gdy była człowiekiem. A Caro za normalna nie była :)

sarita - 6 grudzień 2014 o 17:00:50 - (1830 dni temu)

Zauważyliście że Bonnie zawsze była lojalna wobec Eleny a Caro jakby tak poszła w odstawkę.Gdy Caro została wampirem to Bonnie była wściekła nawet nie chciała widzieć i porozmawiać z Caro .A Elena przekonała ją że to nie wina Caro i powinna z nią porozmawiać więc Bonnie tak od niechcenia zrobiła jej pierścień.Natomiast jak Elena została wampirem to Bonnie od razu zrobiła jej pierścień , nawet chciała wykonać zaklęcie by Elenka nie pragneła krwi.Zawsze wiedzialam że ta lojalność Bonnie prędzej czy póżniej ją zgubi.

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:32:32 - (1830 dni temu)

Już widze spotkanie Bonnie i Eleny po tym jak się wydostała i Bonnie z gębą na Elenę obiecaliście mi że mnie wydostaniecie , a Elenka która się rozryczy ale Bonnie byliśmy tam Liv nas przywrociła z powrotem z powodu Kaia tak bardzo cię przepraszam.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:28:27 - (1830 dni temu)

Bonnie pewnie niedługo się wydostanie, więc raczej ogólnie będą czarownice, Kai i Gemini są połączone.

Allie - 6 grudzień 2014 o 16:27:03 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen broń boże. póki co jego postać jest dobrze poprowadzona, ale jak piszesz to kwestia czasu jak go sknocą. :)

@Caaraa poparłabym cię, ale później sobie przypomniałam joffreya. Muszę jednak przyznać, że w dużej mierze masz racje. :D

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:26:31 - (1830 dni temu)

W zasadzie to nie wiem co jest głównym wątkiem w tym 6 sezonie czy wydostanie Bonnie z MF z 94 r, czy Kai jako główne zagrożenie ,czy sabat Germini.

Wampirka15 - 6 grudzień 2014 o 16:25:22 - (1830 dni temu)

@sarita - dokładnie :/ Tak mało jest jego w tych odcinkach.... a niby jedna z głównych postaci :/

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:25:15 - (1830 dni temu)

No, jest te z opcja, że ze złego charakteru robią dobry, też się kilka razy zdarzyło, z Damonem chociażby. Lub z Elijah, albo Anną.

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 16:23:46 - (1830 dni temu)

@Allie założe się, że Kai skończy podobnie. A jak nie to zabiją go za kilka najbliższych odcinków. Trzeba się pogodzić, że każdy zły charakter zostaje pokonany. Klausa też by zabili, ale ludzie pokochali jego postać.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:22:59 - (1830 dni temu)

@Allie W zasadzie to jest tak, że tych złych wszyscy lubią, wbrew logice :D

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:21:22 - (1830 dni temu)

@sarita Dokładnie, od 4 sezonu. Teraz myślałam, że wreszcie będzie fajny sezon, ale chyba znowu psują.

Allie - 6 grudzień 2014 o 16:20:16 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen Dobrze powiedziane był, ale później zepsuli jego postać i już nie jest. Czy najlepsza? Spierałabym się. Początek jego wątku w TVD zapowiadał się obiecująco, ale skończył na rysowaniu kucyków. W TO nie wspomnę już jak została poprowadzona jego postać. Aktor odgrywający postać Kaia dobrze się spisuje. Marnie to gra Paul, Zach i Steven. To jest dopiero marna gra aktorska. Ja osobiście jestem zadowolona z doboru aktora. Jeżeli go nie lubisz to oznacza, że dobrze się spisuje w swojej roli, w koncu jest tym złym.

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:19:42 - (1830 dni temu)

@Caaraa w zasadzie od 4 sezonu ten serial spada w dół.

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 16:19:09 - (1830 dni temu)

@Caraa ja lubię Stefana, chociaż muszę przyznać, że zaniedbali jego postać w tym sezonie. Jakbym oglądała ten serial pierwszy raz i zaczęła o 6 sezonu to na pewno nie powiedziałabym, że jest jednym z głównych bohaterów i być moze nie raziło by mnie to tak bardzo, ale oglądam serial od początku i była mowa, że to jest historia Stefana, a wcale to tak nie wygląda.

_Ianowa_ - 6 grudzień 2014 o 16:18:12 - (1830 dni temu)

@ Caaraa- właśnie. Stefan zawsze uchodzi za bohatera, mimo że jak każdy ma sporo za uszami. Jeszcze sam ma sie za tak dobrego.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:17:27 - (1830 dni temu)

@sarita Dokładnie, zgadzam się całkowicie :D

Btw. nie uważacie, że teraz poziom serialu w zasadzie spada w dół?

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:17:01 - (1830 dni temu)

Właśnie Damon ma zwyczajnie w dupie Enza a ten lojalny jest wobec niego.

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:15:08 - (1830 dni temu)

Po tych wszystkich zawirowaniach fajnie jest patrzeć na braci Salvatore którzy się wspierają nawzajem.A Enzo chyba przejął role Damona i obieca mu wieczne cierpienie.Zresztą Enzo powinien dostać jakiś normalny wątek a nie latać za Stefanem i dowiadywać się co ten ukrywa i przy okazji pozabijać osoby z nim powiązane.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:14:00 - (1830 dni temu)

@Katherine_Queen nie wiem, ja Stefana po prostu nie lubię, wkurza mnie, w serialu wszyscy powtarzają, jaki to on inny, dobry i bohaterski. Nie podoba mi się jego zachowanie i tyle.

No też w sumie nie wiem, wszyscy mają Enzo w dupie jakoś :D

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 16:10:04 - (1830 dni temu)

@Caraa no i nie wiem dlaczego jest lojalny, jak Damon ma go najwyraźniej w dupie :D

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 16:09:07 - (1830 dni temu)

@Caaraa nie olał Damona. Jak mnie to okropnie wkurza jak ktoś tak pisze. Nie olał go, sam przecież mówił, że podróżował po świecie szukając sposobu na uratowanie go, ale każdy trop prowadził do ślepego zaułka. No i w końcu się poddał, próbował zacząć żyć normalnie, próbował się pogodzić ze śmiercią najbliższej mu osoby. Zły Stefan, naprawdę zły. A co do Caroline to nie jego wina, że się w nim zakochała. Chciał zacząć od nowa, każdy ze stratą radzi sobie inaczej, jemu najwyraźniej widok strych przyjaciół sprawiał ból, przypominał o Damonie. Nic Caroline nie obiecywał. Stefan nie jest święty, jak z resztą każdy w tvd, ale stara się postępować słusznie, walczyć z jego naturą.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 16:08:45 - (1830 dni temu)

Nie wiem, mi po prostu wydaje się, że w stosunku do Damona akurat dużo lojalniejszy jest Enzo.
I nie mówcie mi, że zabija, bo wiem, że zabija, ale lojalny umie być

sarita - 6 grudzień 2014 o 16:06:03 - (1830 dni temu)

Czemu ciągle piszecie że olał Damona on go nie olał szukał wszelkich sposobów na uratowanie go i Bonnie a gdy dowiedział sie że nie ma innego sposobu poprostu pogodził się z tym fakt zranił Caro.No ale przynajmniej próbował coś robić w przeciwieństwie do Elenki która piła jakiś napój by widzieć Damona i wymazała se wspomnienia o nim.

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 16:00:04 - (1830 dni temu)

@Allie Klaus akurat był najlepszym czarnym charakterem, ale (jak zwykle) brakło im pomysłów na poprowadzenie jego postaci. Może dlatego wydaje mi się, że Kai jest słabym czarnym charakterem przez osobę, która go gra. Może się jeszcze wyrobi, ale póki co gra marnie. Najbardziej wkurza mnie jak próbuje robić "seksowne" miny typu Damon, tylko, że jemu w ogóle to nie wychodzi.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 15:57:33 - (1830 dni temu)

Popieram, Stefan wyraźnie nie ma teraz co robić

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 15:57:07 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen , nie trafiłaś, jestem zupełnym przeciwieństwem delenowca. :D W sumie nie jestem ani tym, ani tym, w ogóle Eleny nie znoszę
Stefan mnie wkurza, bo olał Damona, zranił Caroline, robił tyle samo złych rzeczy, ile każdy wampir, a wciąż jest jakimś bohaterem.
No, Enzo powinien dostać jakiś normalny watek, a nie, bo fajną postać marnują.
Nooo, Kai jest trochę jak rozpieszczone dziecko, ale moim zdaniem z każdym odcinkiem (pomijając ten) zaczyna wychodzić coraz lepiej.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 15:57:01 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen , nie trafiłaś, jestem zupełnym przeciwieństwem delenowca. :D W sumie nie jestem ani tym, ani tym, w ogóle Eleny nie znoszę
Stefan mnie wkurza, bo olał Damona, zranił Caroline, robił tyle samo złych rzeczy, ile każdy wampir, a wciąż jest jakimś bohaterem.
No, Enzo powinien dostać jakiś normalny watek, a nie, bo fajną postać marnują.
Nooo, Kai jest trochę jak rozpieszczone dziecko, ale moim zdaniem z każdym odcinkiem (pomijając ten) zaczyna wychodzić coraz lepiej.

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 15:55:20 - (1830 dni temu)

@Yuki trochę mu się nie dziwię, też by mi się nie chciało grać na jego miejscu gdybym miała taki wątek.

sarita - 6 grudzień 2014 o 15:50:06 - (1830 dni temu)

Właśnie zamist siedzieć w pensjonacie Salvatorów i jeść naleśniczki mogli pojechać i spotkać się z Bonnie w połowie drogi tym sposobem zaoszczędliby czas .A teraz biedna Bonnie została tam zupełnie sama i myśli że ją wykiwali i wrócili bez niej.

sarita - 6 grudzień 2014 o 15:41:40 - (1830 dni temu)

Kai nie jest marnym czarnym charakterem i nie zachowuje się jak rozpieszczone dziecko .Jest właśnie takim charakterem jakim brakowało w TVD złym do szpiku kości i nie przejmującym się nikim i niczym widać że dąży do celu po trupach.

sarita - 6 grudzień 2014 o 15:39:26 - (1830 dni temu)

Stefan nie jest nudną postacią ale odkąd nie jest już z Eleną nie ma pożądnego wątku.

Allie - 6 grudzień 2014 o 15:20:56 - (1830 dni temu)

ElenaGilbert popieram. Mogliby pojechać w połowie by się spotkali. Też to zauważyłam. :D

Yuki - 6 grudzień 2014 o 15:19:10 - (1830 dni temu)

Bo Stefan jest kompletnie nudnym charakterem i widać że Paul nie ma ochoty już go grać.

Allie - 6 grudzień 2014 o 15:17:01 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen Kai marny czarny charakter? Przyjrzyjmy się połowie czarnym charakterom w TVD i porównajmy Kaia. Wypada on naprawdę dobrze. Przynajmniej nie rysuje kucyków, nie lata za swoim synem, bo byl nieudacznikiem w mlodości i nie szuka zemsty,bo stracił swoją ukochaną. Typowy psychopata i o to chodzi. :) Komiczne jest to, że mało kto go próbował powstrzymać. Bonbon nie próbowała z nim nawet walczyć. Stwierdziła, że nie musi, bo posiada magie. I tu bum Kai ją wykiwał. Stefan zajęty w bawienie się wybawcy Sary, Enzo latający za Stefanem. Caro i jej rozterki miłosne, Damon próbujący odzyskać Elene. Poza tym Kai przebywa w MF, ciężko go będzie pokonać, szczególnie wampirom. Ja bym się zastanowiła nad osądem Kaia jednak :)

Kociara99 - 6 grudzień 2014 o 14:46:53 - (1830 dni temu)

Katherine_Queen Zupełnie się z tobą zgadzam

ElenaGilbert - 6 grudzień 2014 o 14:25:25 - (1830 dni temu)

A co do Kaia - gdy stał w Mystic Falls Damon mógł z wampirzą siłą rzucić w niego gałęzią i byłoby po problemie, prawda?

ElenaGilbert - 6 grudzień 2014 o 14:24:41 - (1830 dni temu)

Jak dla mnie przegięli z Bonnie w poprzednim odcinku, lepiej chyba żeby była martwa i zaznała spokoju, a nie żeby tak cierpiała! To ona zawsze obrywa od 1 sezonu a teraz jeszcze została uwięziona zupełnie sama w 1994, po tym jak już była na 100% pewna że wróci do domu... I trochę nie ogarniam czemu Damon i Elka siedzieli w pensjonacie Salvatorów zamiast też jechać do Bonnie. Mogliby się spotkać gdzieś po środku, czyli w ciągu 3 godzin i wszyscy zdążyliby wrócić na czas. Scenarzyści chyba czasem nie myślą...

Katherine_Queen - 6 grudzień 2014 o 13:42:48 - (1830 dni temu)

@Caraa bo co? bo pociesza Caroline? Bo przytula się z bratem? Naprawdę nie wiem z jakiego powodu może cię on wkurzać, ale Delenowcy już tak mają. Najlepiej by było jakby w każdej scenie Damon był to by było zajebiście... -_- Enzo, ogarnij się, zacznij żyć, a nie tylko dokuczać jak nie Damonowi to Stefanowi. Boże, co za koleś. Wkurza mnie on w tym sezonie, dajcie mu normalny wątek, a nie. Pewnie Liz umrze wnioskując po minie Stefana i w jaki sposób przytula Caroline. Flashbacki będą co jest najbardziej na plus, sceny Defana też super. Kai... on jest dla mnie marnym czarnym charakterem. Bardziej wygląda na takie rozpieszczone dziecko i to komicznie wygląda, że tyle wampirów i czarownic nie może sobie dać rady z takim chucherkiem. Coś mi się wydaje, że w tym odcinku będzie pocałunek Deleny.

@Caaraa - 6 grudzień 2014 o 13:05:25 - (1830 dni temu)

Błagam, Carenzo!
Czy tylko mnie tutaj denerwuje Stefan? :D

_Salvatore_ - 6 grudzień 2014 o 12:35:27 - (1830 dni temu)

Nie wiem jak wy ale ja widzę dom Salvatorów. Wątpię żeby tak szybko mogli wrócić do domu, więc obstawiam retrospekcje ;)

Rei - 6 grudzień 2014 o 11:24:26 - (1830 dni temu)

elena: jemioła? sprytnie...
kai: niewątpliwie, miło jest spędzić święta z rodziną
damon: znaleźć kaia, zabić kaia
elena: wiesz, że właśnie wypowiedziałeś wojnę?
alaric: skończmy to...
enzo: pomożesz mi wyczerpać (ja słyszę "deplete"=uszczuplić, wyczerpać) każdą uncję szczęścia z życia Stefana, och i wesołych świąt

vanilla153 - 6 grudzień 2014 o 11:13:13 - (1830 dni temu)

Steroline <3

asiuleqq - 6 grudzień 2014 o 10:18:05 - (1830 dni temu)

Zapowiada się fajnie. Mam nadzieję, że Jo chociaż oszczędzą bo Rickowi każdą prawie babke zabijają. Niech się chłopak pocieszy trochę a nie;). Damon i Stefan bedzie ciekawie;). Taa też mam nadzieję, że nie przesadzą zbytnio z Caro i Stefanem. Ta parka jakoś mi się nie widzi.

ElenaAndStefan - 6 grudzień 2014 o 9:05:32 - (1830 dni temu)

Bd tłumaczenie tych zwiastunów?? Nie rozumie zbytnio bo strasznie szybko gadają.

_Ianowa_ - 6 grudzień 2014 o 8:19:05 - (1830 dni temu)

zapowiada się fajny odcinek ;p Delena, Defan. Nie chcę, żeby Liv umierała, wiec mam nadzieję, że zostanie ;d byle nie przesadzili z Steroline :/

horned_angel - 5 grudzień 2014 o 23:53:03 - (1830 dni temu)

Delena, Defan i Steroline, oj coś czuję, że Liz umrze... :( Oby bym się myliła, lubię ją

Wampirka15 - 5 grudzień 2014 o 23:32:01 - (1831 dni temu)

STEROLINE <3

brokrens - 5 grudzień 2014 o 23:13:44 - (1831 dni temu)

Stefan&Caroline!

breathless - 5 grudzień 2014 o 22:56:13 - (1831 dni temu)

Niech Was nie zwiedzie ta świąteczna melodyjka na początku ^^ :p Będzie się działo. Dużo bicia jak widzę :P Enzoo<3

Mój profil
Nazwa użytkownika:


Hasło:




Zarejestruj się | Zapomniałeś hasła?

Znajdź nas na Facebooku

Demotywatory
Demotywatory

Polecamy
angielski dla dziecinauka dla dzieci
samochody elektryczne
smieszne koty

Reklama



Powrót do góryKontaktCopyright © 2014-2019 VampireDiaries.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone
Ta strona używa ciasteczek (cookies) i innych technologii. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie i zarządzanie, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.